۰ نفر

ارزان‌ترین قیمت بلیط اتوبوس تهران مشهد چقدر است؟

۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲
کد خبر: 464884
ارزان‌ترین قیمت بلیط اتوبوس تهران مشهد چقدر است؟

سفر با اتوبوس یکی از ارزان ترین انتخاب ها برای تجربه سفر از تهران به مشهد می باشد و در تمام روزهای سال تعداد بسیار زیادی از اتوبوس های متنوع در این مسیر تردد دارند.

 با توجه به تنوع بالا در اتوبوس های موجود در این مسیر و تفاوت هایی که در قیمت آنها وجود دارد، ممکن است که قیمت ارزان ترین بلیط اتوبوس در این مسیر چقدر است و چط.ر می توان بلیط را با نرخ های پایین خریداری نمود؟ سایت خرید بلیط اتوبوس رسپینا24 در ادامه قیمت بلیط اتوبوس تهران مشهد و بالعکس را بررسی نموده و ارزان ترین گزینه را معرفی خواهد نمود

قیمت بلیط اتوبوس تهران مشهد

قیمت بلیط اتوبوس مانند سفرهای هوایی و ریلی به فاکتورهای متعددی بستگی داشته و نمی توان نرخ مشخص و ثابتی را برای آن معرفی نمود. از مهم ترین دلایلی که بر قیمت بلیط اتوبوس تهران مشهد تاثیرگذار می باشند می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

خرید بلیط اتوبوس وی آی پی یا معمولی؟

از مهم ترین و تاثیرگذرترین فاکتورها در قیمت بلیط اتوبوس، نوع اتومبیل و شرایط موجود در آن می باشد. با توجه به تردد بسیار زیاد مسافران در سفرهای جاده ای، شرایط داخلی اتوبوس ها و نوع صندلی های موجود در هر یک با تغییر و تحول بسیار زیادی مواجه شده اند. به طوریکه برخی از آنها دارای صندلی های تخت شو بوده و از سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته ای برخوردار می باشند. بر همین اساس نیز قیمت بلیط آنها تغییر پیدا نموده و هر چه اتوبوس پیشرفته تر، قیمت بلیط آن نیز بالاتر خواهد بود. خرید بلیط اتوبوس vip تهران مشهد به دلیل نوع صندلی های موجود در آن از قیمت بالاتری برخوردار بوده و ظرفیت آنها نیز 25 نفر می باشد و در مقابل آسایش بیشتری برای مسافران در این اتوبوس ها فراهم میشود.

لازم به ذکر است که برای خرید بلیط های ارزان قیمت اتوبوس می توانید اتوبوس های معمولی با ظرفیت های بالای 40 نفر را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اتوبوس گیتی نورد معمولی یکی از گزینه های بسیار ارزان قیمتی می باشد که ترمینال جنوب به سمت مشهد تردد دارد. نکته مهم دیگری که لازم است به آن توجه داشته باشید، تفاوت قیمت های موجود در بلیط اتوبوس های معمولی می باشد. به عنوان مثال، بلیط اتوبوس ولوو از اسکانیا کمی ارزان تر است.

تت

خرید بلیط اتوبوس سیر و سفر یا همسفر؟

از دیگر فاکتورهایی که باید در زمان خرید بلیط اتوبوس مشهد تهران به آن توجه داشته باشید، شرکت اتوبوسرانی می باشد که شرایط را برای سفر فراهم نموده است. اتوبوس های وی آی پی یا معمولی که هر یک از شرکت های مسافربری ارائه می دهند از نظر امکانات داخلی و شرایط صندلی های آنها کمی با هم متفاوت می باشند. به عنوان مثال، بلیط اتوبوس وی آی پی تهران مشهد همسفر 25 نفره و دارای صندلی های تخت شو می باشد، اما قیمت آن از بلیط اتوبوس وی آی پی سیر و سفر در همین مسیر گران تر است.

بلیط ارزان اتوبوس تهران مشهد

با توجه به مواردی که اشاره شد و تنوع بالایی که در اتوبوس های مسیر تهران به مشهد و بالعکس وجود دارد، یکی از بهترین راه ها برای خرید بلیط ارزان قیمت، اینترنتی خریدن بلیط می باشد که مزایایی از قبیل موارد زیر را به همراه دارد:

مقایسه قیمت بلیط اتوبوس

شرکت های اتوبوسرانی مختلفی در مسیر تهران مشهد تردد دارند که از جمله آنها می توان به گیتی نورد، کیان سفر پاسارگاد، مارال سیر، جهان گشت مهر و گیتی پیما و تک سفر ایرانیان اشاره نمود. قیمت های ارائه شده توسط هر یک از این شرکت ها با هم متفاوت بوده و به همین دلیل بهترین راه برای انتخاب ارزان ترین گزینه، مقایسه قیمت ها می باشد. در خریدهای حضوری به دلیل تعداد زیاد شرکت های اتوبوسرانی امکان مقایسه نرخ ها وجود نداشته و ممکن است بلیط را با قیمت ارزان خریداری کنید، اما از شرایط داخل اتوبوس رضایت کافی را نداشته باشید. با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران مشهد می توان نه تنها نرخ ها را مقایسه نمود، بلکه نوع صندلی ها و ظرفیت کلی اتوبوس را نیز مشاهده و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کرد.

تتت

اطلاع از ارزان ترین قیمت بلیط اتوبوس تهران مشهد

از دیگر روش هایی که شرایط را برای خرید بلیط ارزان اتوبوس مشهد تهران و بالعکس فراهم می کنند، اطلاع از ارزان ترین قیمت ها در چند روز آینده می باشد. البته لازم به ذکر است که این قابلیت همیشه و در تمام سایت ها در دسترس نبوده و رسپینا24 این امکان را بر روی سایت و اپلیکیشن های اندروید و IOS خود پیاده سازی نموده است. با ورود به سایت رسپینا24 از جدول موجود در وسط صفحه اتوبوس می توان مسیر را انتخاب نمود تا با ارزان ترین قیمت در سی روز آینده روبرو شوید. بدون شک این قابلیت در خریدهای حضوری در اختیارتان قرار نخواهد گرفت و تنها با خرید آنلاین بلیط از رسپینا24 می توانید در کوتاهترین زمان نرخ های ارزان را در چند روز آینده مشاهده نمایید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران مشهد

به عنوان یک نتیجه گیری کلی می توان گفت ارزان قیمت ترین بلیط های اتوبوس در مسیر تهران به مشهد را باید در اتوبوس های معمولی جستجو نمود. در مقابل، برای اینکه بتوانید از شرایط ایده آلی در طول سفر برخوردار باشید، کافیست نرخ بلیط اتوبوس های وی آی پی را با هم مقایسه نموده و گزینه های ارزان تر را انتخاب کنید. با توجه به اهمیت بسیار زیاد مقایسه نرخ ها برای فراهم شدن شرایط خرید بلیط ارزان، رسپینا24 لیست کاملی از تمام اتوبوس های موجود در مسیرهای داخلی را ارائه داده و در یک نگاه می توان شرایط هر یک را مشاهده و مقایسه نمود. علاوه براین، با جدول ارزان ترین قیمت بلیط در 30 روز آینده نیز می توان بلیط را به آسانی با قیمت مناسب خریداری کرد.

لازم به ذکر است که تمام بلیط های اتوبوس، قطار و هواپیما خریداری شده از رسپینا24 قابل استرداد آنلاین بوده و از پشتیبانی 24 ساعته نیز برخوردار می باشند. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید...