۰ نفر

رزرو بهترین و لوکس‌ترین ویلاها در شمال در سایت اتاقک

۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
کد خبر: 464878
رزرو بهترین و لوکس‌ترین ویلاها در شمال در سایت اتاقک

هوای روح‌نواز، تماشای صحنه‌های بی‌نظیر جنگل و صدای آرام‌بخش دریا، همه‌وهمه نویدبخش سفری جذاب و خاطره‌انگیز به هر نقطه از شمال ایران است. با رزرو بهترین و لوکس‌ترین ویلاهای شمال در سایت اتاقک سفرتان را جذاب‌تر کنید.

کمتر کسی است که در مقابل پیشنهاد سفر به شمال کشور دست رد به سینه شما بزند. وقتی پای رامسر، ماسال، تالش، کلاردشت، متل قو، انزلی، اسالم، لاهیجان، گرگان، عباس آباد، چالوس یا جواهرده در میان باشد، وقتی به آش کندوان یا ماهی سفید و کته فکر می‌کنیم، دل همه ما پر می‌کشد برای اینکه چند روز از دنیا فارغ شویم.

شمال آنقدر جذابیت و زیبایی محسورکننده را در خود جای داده است که در تمام طول عمرمان هم به هر کجای آن سفر کنیم، باز جاذبه‌های جدیدی برای کشف‌کردن دارد.

جاذبه‌های گردشگری شمال

سه استان شمالی ایران، گیلان، مازندران و گلستان مملو از جاذبه‌های حیرت‌انگیزی هستند که برخی ناگفته‌هایی از دل تاریخ دارند و بعضی هم گوشه‌از بهشت بی‌نظیر خدا را روی زمین به شما نشان می‌دهند.

قلعه رودخان، دریاچه لفور، آبشار تزر، جنگل الیمستان، روستای پلکانی ماسوله، جنگل ناهارخوران، نمک آبرود، روستای اولسبلانگاه، آبگرم رامسر و... فقط گوشه‌ای از زیبایی‌ها شمال ایران هستند که برای تماشای همه آنها باید بارها به این خطه سفر کنید.

به عنوان مثال رامسر به تنهایی جاذبه‌های فراوانی را در خود جای داده است که برای یک مسافرت کامل و خاطره‌انگیز که چند روزی شما را فارغ از زندگی شهری کند، بهترین مقصد است. جذابیت‌های رامسر به حدی زیاد و زیباست که آن را عروس شهرهای ایران می‌دانند. با چند جاذبه شگفت‌انگیز این شهر بیشتر آشنا شویم:

کاخ مرمر

کاخ سلطنتی یا کاخ مرمر رامسر یکی از زیباترین عمارت‌های شمال کشور است که به سبک اروپایی بنا شده و زیبایی‌های درونی و بیرونی آن مثال‌زدنی است. این کاخ اقامتگاه خاندان پهلوی در سفر به رامسر بوده و بیرون آن را انواع درختان مرکبات محصور کرده است. داخل عمارت هم با بهترین متریال اروپایی و ایرانی روز ساخته شده و اشیای ارزشمندی در آن به چشم می‌خورد.

جواهرده

جواهرده نام روستایی در نزدیکی رامسر است که تاکنون هیچ‌کس از سفر به آنجا ابراز پشیمانی نکرده است. شاهکاری بی‌نظیر با مناظر حیرت‌انگیز که باعث شده این روستا به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در شمال کشور تبدیل شود.

تله‌کابین رامسر

اگر دلتان می‌خواهد یکباره تمام زیبایی‌های دریا و جنگل را زیر نظر بگیرید، بی‌تردید تله‌کابین رامسر به عنوان بزرگرین تله‌کابین کشور بهترین پیشنهاد برای شماست. 40 کابین انتظار گردشگران را می کشند تا در یک مسیر زیبا به طول دو کیلومتر، تمام شگفتی‌های رامسر را به شما نشان دهند.

جنگل دالخانی

جنگلی که 800 متر از سطح دریا ارتفاع داشته باشد و منظره‌ای کوهستانی در مه را برای‌تان بسازد، بی‌تردید قطعه‌ای از بهشت است. به همین دلیل جنگل دالخانی رامسر را به نام دالان بهشت هم می‌شناسند. در سفرتان به رامسر تماشای این جنگل یا کمپ در آن فراموش نکنید.

موزه عاج

300 اثر جذاب و تاریخی از عاج خام در اولین موزه عاج ایران و خاورمیانه در کاخ آتابای گردآوری شده‌اند تا موزه‌ای شگفت‌انگیز و متفاوت را خلق کنند. جایی که ساعت‌ها شما را مجذوب خود خواهد کرد.

رامسر یکی از بهترین و بی‌نظیرترین مقاصد گردشگری شمال ایران است که بدون‌شک بر زیبایی‌ها و جاذبه‌های آن پایانی نیست. حتی در یک سفر چند روزه نمی‌توان تمام شگفتی‌های عروس شهرهای ایران را کشف کرد. اما هر چند بار که به این شهر دیگر شهرهای شمالی سفر کردیم، مثل همیشه برای اجاره ویلا در رامسر و شهرهای دیگر می‌توانید روی اتاقک حساب ویژه‌ای باز کنید.

مشکلات اجاره ویلا

وقتی شمال ایران برای سفرهای کوتاه و بلند مدت یکی از بهترین مقاصد گردشگری است، بی‌تردید تقاضای برای مراکز اقامتی و اسکان هم زیاد خواهد بود. به همین دلیل در فضای آنلاین و آفلاین تعداد زیادی ویلا و سوئیت اجاره‌ای را شاهد هستیم و همین موضوع باعث شده است تا اجاره ویلا در شمال با مشکلاتی همراه باشد. متاسفانه همین مسئله می‌تواند روی تمام سفر شما به شمال تأثیر منفی بگذارد. برخی از این مشکلات  شامل موارد زیر است:

  • قیمت غیرواقعی و بالا: وقتی نظارت دقیقی وجود نداشته باشد و افراد و واسطه‌های مختلف در زمینه اجاره ویلا و سوئیت فعالیت کنند، باید انتظار قیمت‌های غیرواقعی و بالا را هم داشته باشیم.
  • مشکلات ملک و وجود تناقض: وقتی برای اجاره ویلا در شمال از طریق پلتفرم‌های رسمی که مالک و ملک آنها از همه نظر تأیید شده‌اند اقدام نکنید، وجود هرگونه مشکل در ویلا و سوئیت دریافتی امکان‌پذیر است.
  • مواجهه با افراد زیاد و تلاش نافرجام: اگر بخواهید در مقصد دنبال ویلا بگردید، باید با افراد متفاوت و زیادی مواجه شوید که نه‌تنها زمان شما هدر می‌رود، بلکه ممکن است جایی که مدنظرتان است پیدا نکنید.
  • مشکلات امنیتی: آشنایی کم با واسطه‌ها، اجاره‌دهندگان ویلا یا حتی محلی که قرار است چند روزی در آنجا اقامت داشته باشید، می‌تواند باعث بروز مشکلات امنیتی شود.

بهترین زمان سفر به شمال

شمال ایران از آن دست مقاصد گردشگری که هر وقت زمانی پیدا کنیم ترجیح می‌دهیم سفری به آنجا داشته باشیم. اما به دلیل شرایط و شرایط آب‌وهوایی، بهترین زمان سفر به شمال فصول بهار و پاییز است که هوا خیلی گرم و شرجی یا سرد و سوزناک نیست.

از آنجایی که مازندران به تهران نزدیک است، شهرهای این استان همیشه شلوغ هستند. البته این وضعیت در شهرهای استان گیلان هم به چشم می‌خورد. بابلسر، بابل، آمل، چالوس و رامسر از جمله مهمترین شهرهای مازندران هستند گردشگران زیادی را در طول سال به خود می‌بینند.

به عنوان مثال اگر به فکر اجاره ویلا در رامسر هستید باید به این موضوع فکر کنید که در این شهر جنگل و دریا خیلی به هم نزدیک هستند و به دلیل آب و هوای خوب و طبیعت زیبا می‌توانید در زمان‌های مختلف به ویژه بهار، اواخر تابستان و پاییز به آنجا سفر کنید.

رزرو بهترین و لوکس‌ترین ویلاها در شمال در سایت اتاقک

شاید برخی معتقد باشند که سفرهای بی‌رویه به سمت شمال کشور خیلی زیاد شده است، ولی همچنان این خطه از کشورمان زیبایی‌های بکری دارد که باعث می‌شود یکی از بهترین مقاصد گردشگری باشد. برای اجاره ویلا در شمال می‌توانید به کمک سایت اتاقک به فکر رزرو بهترین و لوکس‌ترین ویلاهای ساحلی، استخردار، جنگلی و... باشید یا سراغ ویلاهای شهرکی، سوئیت، کلبه‌های جنگلی و... بروید.