۰ نفر

خروج اتباع ایرانی از مرزهای آذربایجان‌غربی ممنوع شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۲۸
کد خبر: 422901
 خروج اتباع ایرانی از مرزهای آذربایجان‌غربی ممنوع شد

استاندار آذربایجان غربی گفت: براساس تصمیم ستاد استانی از خروج اتباع ایرانی از طریق مرزهای استان به کشورهای همسایه جلوگیری می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدمهدی شهریاری امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا با تقدیر از تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی استان در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: ‌متاسفانه برخی رفتارها با شرایط دشوار پیش‌رو مغایرت دارد.

وی گفت: باید آگاه‌سازی عمومی در جامعه صورت گرفته و بی‌شک همکاری مردم در مبارزه با کرونا ویروس یک اصل اساسی است و تا زمانی‌که این مهم به طور کامل محقق شود موفقیتی هم حاصل نمی‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر‌اینکه تمامی تلاش‌ها برای تامین اقلام بهداشتی و ضد‌عفونی‌کننده به‌کار گرفته شده و به زودی از طریق واردات با وجود تحریم‌ها و مشکلات در نقل و انتقالات مالی برطرف می‌شود افزود: در زمینه ممنوعیت ورود به استان بر اساس تصمیم شورای امنیت کشور ممنوعیتی نخواهد بود و مقرر شده که از طریق تشدید غربالگری مانع ورود افراد مشکوک به استان شده و در صورت مشاهده موارد مشکوک به قرنطینه هدایت می‌شوند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون بر‌اساس تصمیم ستاد استانی از خروج اتباع ایرانی از طریق مرزهای استان به کشورهای همسایه جلوگیری می شود و از سوی دیگر تمامی ارکان استان برای مبارزه با این ویروس بسیج شده‌اند و نیز تا به امروز 350 هزار محلول 500 سی‌سی ضد‌‌عفونی‌کننده در استان توزیع شده است.