۰ نفر

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های خراسان رضوی

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷
کد خبر: 422806
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های خراسان رضوی

اجرای جدی و مستمر تمهیدات و محدودیت‌ها ترافیکی برای کاهش رفت و آمد‌های خودرویی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری همه‌گیر کرونا در همه جاده‌های سطح این استان از ظهر امروز ۱۷ اسفند ماه آغاز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رییس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: تمهیدات ومحدودیتها ترافیکی برای کاهش رفت و آمدهای خودرویی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ۱۴نقطه از مبادی ورودی استان و و همچنین کلانشهر مشهد اجرا می‌شود و گروههای ماموران پلیس‌ راه برای نظارت بر اجرای آن در همه این نقاط مستقر شده‌اند.
سرهنگ هادی امیدوار افزود: در چارچوب اجرای این طرح با متوقف کردن خودروها، بررسیهای لازم و ویژه توسط عوامل امور بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس  کرونا صورت می‌گیرد.
وی گفت: همچنین با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ورود اتباع خارجی غیرمجاز و نیز رانندگان و سرنشینان خودروهایی که بدون علت موجه و ضرورت راهی جاده شده‌اند، جلوگیری می‌شود.
بنا به اعلام مسوولان بهداشتی خراسان رضوی اوج شیوع ویروس کرونا ظرف دو روز اخیر در این استان آغاز شده لذا خراسان رضوی در مقطع حساس قرار گرفته است و مردم در این شرایط می‌بایست تا حد ممکن از خانه خارج نشده و با جدیت به همه توصیه‌های طبی پیشگیرانه عمل نمایند.