۰ نفر

هتل‌ها و امکانات تفریحی ایتالیا، مالدیو و چین

۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵
کد خبر: 405219
هتل‌ها و امکانات تفریحی ایتالیا، مالدیو و چین

طاق کنستانتین در رم ایتالیا

رم بزرگترین شهر ایتالیا می‎باشد که بدلیل داشتن تاریخی کهن و پربار آثار تاریخی و گردشگری فراوانی را می‎توان در این شهر مشاهده کرد.

به همین دلیل همه ساله گردشگران بسیاری با تور ایتالیا به این شهر سفر می‎کنند تا از جاذبه‎های موجود در این شهر از نزدیک دیدن بعمل آورند.

میزان توریستی بودن این شهر بقدری است که  در مورد در سال 2007 در جهان مقام یازدهم را به خود اختصاص داده است و در اروپا مقام سوم را دارا می‎باشد. این شهر بدلیل داشتن شهرتی جهانی در صنعت توریسم همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با تهیه بلیط خارجی  به این شهر سفر می‎کنند.

از نظر آب و هوا این شهر به گونه‎ای است که گردشگران در تمامی روزهای سال می‎توانند به این شهر زیبا و کهنسال سفر کنند تا جاذبه‎های تاریخی و تفریحی موجود در این شهر را از نزدیک نظاره‎گر باشند. زیبایی‎های این شهر بقدری زیاد است که ساکنان دیگر شهرهای ایتالیا با بلیط داخلی  برای دیدن این شهر راهی رم می‎شوند.

در ادامه به معرفی برخی ار مناطق و آثار گردشگری تاریخی موجود در این شهر خواهیم پرداخت که برای دیدن آنها گردشگران با تور ایتالیا از سراسر جهان به این شهر سفر می‎کنند.

طاق کنستانتین

این طاق که در نوع خود یکی از بزرگترین طاق‎های موجود در رم می‎باشد و در نزدیکی کولوسئوم قرار گرفته است یکی از جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر می‎باشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر خواهند کرد.

این طاق برای گرامی داشت یاد و خاطره پیروزی امپراتور کنستانتید در نیرد پل میلویان طراحی و ساخته شده است که زیبایی‎های موجود در طراحی و ساخت آن این بنا تاریخی را به یک جاذبه تاریخی گردشگری تبدیل کرده است که علاقه‎مندان برای دیدن آن با تور ایتالیا به این شهر سفر می‎کنند.

از نظر قدمت می‎توان گفت که ساخت این سازه به 315 سال قبل از میلاد مسیح باز می‎گردد و از قدیمی‎ترین آثار گردشگری در این شهر به حساب خواهد آمد که برای دیدن آن می‎توانید با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این شهر باستانی سفر کنید.

در این بنا از جزئیات معماری فراوانی استفاده شده است که سبب منحصر بفرد شدن این سازه شده است. به همین دلیل این بنای تاریخی مورد توجه معماران از سراسر جهان قرار گرفته است که برای الهام گرفتن از آن و آشنایی بیشتر با نحوه معماری در زمان گذشته با تور ایتالیا به شهر رم سفر می‎کنند.

این طاق از ارتفاعی 21 متری بهره می‎برد که همین موضوع سبب شده تا از نواحی اطراف دیدن آن کار دشواری نباشد. جهانگردان زیادی با بلیط خارجی و بلیط داخلی به رم سفر کرده‎اند با دیدن نقش و نگارهای حکاکی شده در این طاق توانسته‎اند اطلاعات زیادی را در مورد تاریخ پربار این منطقه بدست آورند.

در این بنای باستانی از مجسمه‎ها و ظرافت‎های هنری‎ای استفاده شده است که ترکیبی از تم‎های مختلف می‎باشد. این ترکیب در مجموع اطلاعات و نمایی کلی از تاریخ دوران باستان را برای گردشگرانی که با تور ایتالیا به این منطقه سفر کرده‎اند به نمایش گذاشته است.

در صورتیکه با بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به دیدن این اثر تاریخی در شهر رفتید تصویر سربازانی را که برروی این طاق نقش بسته‎اند را مشاهده خواهید کرد این تصاویر برروی پایه‎های این بنای عظیم طراحی شده‎اند.

 بر روی پایه‎های دیگر تصاویر زندانیان و صحنه‎هایی از جنگ و نبرد ترسیم شده است. با کمی توجه در این بنای تاریخی می‎توان سنگ نوشته‎هایی را در آن مشاهده کرد سبب زیبایی هرچه بیشتر این اثر شده‎اند. در صورتیکه به این شهر سفر کردید حتما از این بنای زیبا دیدن کنید.

امکانات تفریحی هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

هتل ۵ ستاره لوکس نیکا آیلند یکی از بهترین اقامتگاه‌های کشور مالدیو است. این هتل با ویژگی‌های خدماتی و رفاهی خود توانسته نظر بسیاری از گردشگران تور مالدیو را به خود جلب کند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای مشکل‌پسندان باشد.

 ساحل اختصاصی زیبای هتل نیکا آیلند نگاه هر بیننده‌ای را خیره کرده و یکی از دلایل فروش بالای بلیط هواپیما و سفر به مالدیو است. مسافران بلیط خارجی مالدیو با اقامت در این هتل می‌توانند از سرگرمی‌های متنوع آن لذت ببرند.

اگر قصد خرید تور مالدیو و اقامت در یک هتل لوکس با تمامی امکانات را دارید با ما همراه باشید تا با هتل نیکا آیلند ریزورت بیشتر آشنا شوید.

رر

امکانات تفریحی هتل نیکا آیلند

این هتل برای خریداران بلیط هواپیما مالدیو سرگرمی‌های بسیار متنوعی را فراهم ساخته است. گردشگران پس از خرید بلیط خارجی مالدیو و اقامت در این هتل می‌توانند از استخر روبازی که در هتل وجود دارد استفاده کنند.

 ساحل اختصاصی هتل نیز همراه با تخت، صندلی و چترهای آفتاب‌گیر در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. کلاس‌های یوگای این هتل می‌تواند خستگی را از تن گردشگران تور مالدیو بیرون کند.

علاقه‌مندان به ورزش نیز می‌توانند از باشگاه بدنسازی هتل نیکا آیلند که تمامی تجهیزات مدرن را در خود جای داده است، استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سونا و جکوزی اشاره کرد.

آن دسته از خریداران بلیط هواپیما که به فرهنگ علاقه دارند می‌توانند در کلاس‌ها و یا تورهایی که فرهنگ مردم محلی را به نمایش می‌گذارند شرکت کرده و تجربه جالبی را کسب کنند. هنگام عصر نیز هتل تفریحاتی را برگزار می‌کند.

 همچنین گردشگرانی که پس از خرید بلیط خارجی مالدیو در این هتل اقامت دارند می‌توانند به استراحت بر روی مبلمانی که در فضای باز گذاشته شده است مشغول شوند.

یکی دیگر از تفریحات تور مالدیو در این هتل، تراس آفتاب‌گیر و باغ هتل است که مکان بسیار خوبی برای قدم زدن و هواخوری محسوب می‌شود.

ما به افرادی که به دنبال هیجان بیشتری هستند استفاده از تجهیزات ورزش‌های آبی که در هتل موجود است را پیشنهاد می‌کنیم. این تجهیزات شامل قایق سواری کارنو، موج سواری کاتاماران به همراه راهنما، موج سواری تنها و یا با راهنما، جت اسکی و قایق موزی می‌شوند.

 علاوه بر موارد گفته شده تورهای اسنورکلینگ، مسابقات ماهی‌گیری، جزیره‌ گردی، پیک نیک‌های خصوصی جزیره و کروزهای غروب نیز برای لذت هر چه بیشتر، در اختیار گردشگران تور مالدیو قرار می‌گیرد.

از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز هتل برای مسافران بلیط خارجی مالدیو می‌توان به غواصی اشاره کرد. افرادی که تا به حال این فعالیت را انجام نداده‌اند نیز می‌توانند با کمک کارکنان مهربان هتل این ورزش را یاد بگیرند و تجربه آشنایی با موجودات بی‌نظیر دریایی را در سفر خود بدست آورند.

 غواصی یا اسنورکلینگ لذت تماشای انواع ماهی‌های رنگارنگ، صخره‌های مرجانی، لاکپشت‌های دریایی و... را در اختیار خریداران بلیط هواپیما مالدیو قرار می‌دهد.

با کمی فاصله گرفتن از ورزش و تفریحات آبی، می‌توان سرگرمی‌های دیگری را نیز پیدا کرد. میزهای پینگ پونگ برای علاقه‌مندان به این ورزش، یکی دیگر از امکانات هتل نیکا آیلند می‌باشد.

 کتابخانه هتل نیز محلی بسیار آرام و دنج برای مطالعه بوده و از مکان‌های محبوب در میان افرادی است که با خرید بلیط خارجی مالدیو در این هتل اقامت می‌کنند. این هتل سرگرمی‌هایی را نیز برای کودکان در نظر گرفته است.

 کودکان می‌توانند به تماشای شبکه‌هایی که برای آن‌ها آماده شده است بنشینند و یا به اتاق بازی بروند و از بازی‌های رومیزی و انواع پازل‌ها لذت ببرند. زمین بازی زیبایی نیز برای تفریح کودکان در نظر گرفته شده است.

شما نیز می‌توانید با خرید بلیط هواپیما به مقصد مالدیو در این هتل اقامتی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

بهترین هتل‌های چین

تور چین به عنوان یکی از تورهای محبوب هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به کشور چین می‌کشاند. پس از خرید بلیط هواپیما، یکی از مهم‌ترین مسائل در پرواز خارجی موضوع هتل است.

 رزرو یک هتل زیبا و باکیفیت می‌تواند لذت سفر را کامل کند. کشور چین نیز به دلیل استقبال زیاد گردشگران برای بازدید از این کشور دارای هتل‌های متعددی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین هتل‌های کشور چین را به شما معرفی کنیم.

 پس اگر یکی از مسافران تور چین هستید و قصد خرید بلیط هواپیما به مقصد این کشور را دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

ررر

هتل آسیا اینترنشنال گوانجو

این هتل زیبا و پنج ستاره توانسته خود را در دل بسیاری از مسافران مشکل‌پسند جای دهد. هتل آسیا اینترنشنال به عنوان یکی از بهترین هتل‌های چین دارای دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر، کارکنان حرفه‌ای و مجرب و غذاهای بسیار باکیفیت می‌باشد.

 کارکنان خوش‌برخورد این هتل با دو زبان چینی و انگلیسی بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

 از خدمات درجه یک این هتل برای مهمانان پرواز خارجی می‌توان به استخر بزرگ، سونا و ماساژ، مرکز تجاری، سالن کنفرانس، اینترنت و پارکینگ رایگان و اختصاصی اشاره کرد.

 امکاناتی که در این هتل لوکس گرد هم آمده‌ است، سفر فراموش‌نشدنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد و همین امر توانسته نظر بسیاری از گردشگران تور چین را به خود جلب کند. زمان تحویل اتاق در این هتل از ساعت ۱۴ می‌باشد و ساعت تخلیه آن تا ۱۲ ظهر امکان‌پذیر است.

 امکانات اتاق‌های هتل آسیا اینترنشنال شامل تلویزیون، تهویه مناسب، حمام اختصاصی و دکوراسیونی با رنگ‌های خیره‌کننده می‌شود.

این هتل در ۶ کیلومتری برج کانتون و ۲۸ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی بایون گوانجو قرار گرفته است و آماده خدمت‌رسانی به مسافران پرواز خارجی چین می‌باشد.

هتل اونکای گوانجو

یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های گوانجو، هتل اونکای می‌باشد. این هتل پنج ستاره با معماری بسیار زیبای داخلی و خارجی خود نظر بسیاری از خریداران بلیط هواپیما چین را به خود جلب کرده است.

خدمات رفاهی که این هتل در اختیار گردشگران تور چین قرار می‌دهد شامل باغ، استخر با کیفیت روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، مینی مارکت، سونا، اینترنت و پارکینگ رایگان و اختصاصی می‌شود.

 کارکنان این هتل نیز با کیفیت‌ترین خدمات را بصورت ۲۴ ساعته در اختیار مسافران قرار می‌دهند به گونه‌ای که هیچ کمبودی احساس نشود. هتل اونکای دارای اتاق‌هایی بی‌نهایت زیبا و راحت است که امکاناتی نظیر تهویه مناسب و مطبوع، اتاق نشیمن، تلویزیون، حمام اختصاصی با دوش را برای مسافران پرواز خارجی چین فراهم می‌سازد تا اقامتی دلنشین را تجربه کنند.

از ساعت ۱۴ اتاق‌ها به مهمانان تحویل داده می‌شود و تا ساعت ۱۲ ظهر نیز می‌توان اتاق‌ها را تخلیه کرد. محل قرارگیری این هتل در ۴/۹ کیلومتری ایستگاه راه‌آهن گوانجو، ۸/۲۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی بایون گوانجو و ۱۱ کیلومتری برج کانتون می‌باشد.

هتل بین‌المللی بیجینگ

یکی از بهترین هتل‌های چین، هتل پنج ستاره بیجینگ می‌باشد که در شهر پکن واقع شده است. موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار لوکس و مجلل بی‌نظیر بوده و فاصله آن تا ایستگاه مترو و ایستگاه راه‌آهن پکن ۷ دقیقه پیاده‌روی، تا رصدخانه باستان ۱۱ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی پکن ۳۰ دقیقه می‌باشد، که همین موضوع کار را برای گردشگران تور چین آسان‌ ساخته است.

 هتل بین‌المللی بیجینگ دارای ۹۰۹ اتاق با فضای داخلی مدرن و نور طبیعی زیاد می‌باشد که امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، کامپیوتر، مینی‌بار، لوازم آرایش رایگان، حمام‌های خصوصی، اینترنت رایگان، وان‌های مرمری، قهوه‌ساز و... را در اختیار مسافران پرواز خارجی قرار می‌دهد.

 از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به باغ، مرکز تناسب اندام، مینی گلف، ماساژ، رستوران، استخر سرپوشیده، بار، اجاره ماشین، روم سرویس، دستگاه خودپرداز، خدمات نگه‌داری کودک، لاندری، فکس، فتوکپی، اتاق‌های خانوادگی، سالن آرایش و زیبایی، آسانسور، صندوق امانات، صرافی و... اشاره کرد.

امیدواریم پس از خرید بلیط هواپیما به مقصد چین سفری بیادماندنی را در هتل‌های لوکس این کشور تجربه کنید.