۰ نفر

از هتل‌های برتر آفریقا تا جاذبه‌های استرالیا و برزیل

۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰
کد خبر: 399948
از هتل‌های برتر آفریقا تا جاذبه‌های استرالیا و برزیل

برترین هتلهای شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی

یکی از عواملی که در خاطه انگیز و ماندنی شدن یک سفر تاثیر بسیاری دارد مکانی است که برای استراحت و اقامت مورد استفاده قرار می‎گیرد. شما با سفر به شهرهای کوچک می‎توانید به راحتی محل مناسبی را برای اقامت خود پیدا کنید اما این امر در زمان سفر به شهرهای بزرگ کمی پیچیده‎تر و سخت‎تر به نظر می‎آید و همین گونه نیز می‎باشد.

زمانی که گردشگران با تور آفریقای جنوبی به شهر کیپ تاون سفر می‎کنند ممکن است برای انتخات محل اقامت مناسب دچار مشکلاتی شوند. زیرا این شهر از شهرهای گردشگری و توریستی می‎باشد که سالانه گردشگران زیادی با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر می‎کنند.

علاوه بر این در این شهر هتل‎های بسیاری وجود دارد که این امر نیز انتخاب را برای گردشگران که با بلیط داخلی و یا خارجی و انجام پرواز داخلی به این شهر سفر می‎کنند را سخت کرده است.

در این بخش برای شناخت بهتر و بیشتر از هتل‎های موجود در این شهر به معرفی برخی از این هتل‎ها خواهیم پرداخت تا در صورت سفر با تور آفریقای جنوبی  و انجام پرواز داخلی به این سفر کردید شناختی از هتل‎های موجود در این منطقه داشته باشید تا در انتخابتان دچار دردسر نشوید.

هتل 5 ستاره وستین کیپ تاون

این هتل که تقریبا در مرکز این شهر قرار گرفته است یکی از مجلل‎ترین و باشکوه‎ترین هتل‎های موجود در این منطقه می‎باشد که در صورت سفر با تور آفریقای جنوبی و تهیه بلیط داخلی این شهر به منطقه سفر کردید می‎توانید برای اقامتتان از آن بهره ببرید.

در این هتل امکانات و خدمات به‎گونه‎ای ارائه می‎شود که مسافران به هیچ وجه با مشکلی روبرو نمی‌‎شوند. در این هتل از افرادی برای ارائه خدمات استفاده شده است که بسیار باتجربه می‎باشند و به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط کامل دارند.

اتاق‎ها در این هتل بسیار راحت می‎باشند که اغلب بدلیل داشتن پنجره‎های مناسب از منظره فوق‎العاده‎ای نیز بهره می‎برند که در صورت تهیه تور آفریقای جنوبی و خرید بلیط داخلی برای سفر به این شهر می‎توانید برای اقامت از این هتل استفاده کنید.

در این هتل برای گردشگران و مسافرانی که چه از داخل کشور با پرواز داخلی و چه با تهیه بلیط خارجی این شهر را به عنوان مقصدی برای سفر انتخاب کرده‎اند یک باشگاه ورزشی بسیار مجهز در نظر گرفته شده است که به ارائه خدمات تخصصی توسط افراد متخصص به مسافران می‎پردازند.

از مورادی که در این هتل بسیار جلب توجه می‎کند استخر رو باز با کف چوبی می‎باشد که بسیاری از مسافران که بلیط داخلی یا پرواز داخلی با آن مواجه می‎شوند شگفت زده خواهند شد.

از امکاناتی که این هتل در اتاق‎های محل اقامت مسافران ارائه می‎کند می‎توان به لمکده، تلویزیون‎های فلت، سرویس‎های مجهز حمام و دستشویی، اینترنت رایگان و مبلمان لوکس و راحت اشاره کرد. برای طراحی این اتاق‎ها از طرح‎های خلاقانه و هنرمندانه استفاده شده است.

یکی دیگر از علل شهرت این هتل داشتن رستوران خاص و منحصر بفرد است که طراحی آن بسیار زیبا و هنرمندانه صورت گرفته است. رستوران این هتل علاوه بر داشتن ظاهری فوق‎العاده از سرآشپزان ماهر و چیره دستی بهره می‎برد که در طبخ غذا بسیار استادانه عمل می‎کنند. بسیاری از افرادی که از شهرهای دیگر با پرواز داخلی به این منطقه سفر می‎کنند این عتل را بدلیل داشتن رستورانی فوق‎العاده برای اقامت انتخاب می‎کنند.

در صورتیکه به این شهر سفر مزدید و قصد اقامت در هتل را دارید پیشنهاد می‎کنیم که حتما به این هتل مراجعه کنید تا بتوانید لحظاتی آرام و دلنشین را در این سفر برای خود فراهم کنید. با توجه به خدماتی که این هتل ارائه می‎کند و با توجه به کیفیت ارائه این خدمات هزینه اقامت در این هتل بالا می‎باشد.م

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

جاذبه‌های برتر استرالیا

استرالیا با نام رسمی قلمرو همسود استرالیا در نیمکره جنوبی قرار دارد. این کشور به عنوان ششمین کشور پهناور دنیا از فروش بلیط خارجی و بلیط داخلی خوبی برخوردار است. تور استرالیا با جاذبه‌های فراوان و هیجان‌انگیز، علاقه‌مندان خاص خود را داشته که هر ساله با خرید بلیط خارجی از این کشور دیدن می‌کنند.

 تاریخ موسیقی اروپایی در استرالیا به دوران سکونت بریتانیایی‌ها در این قاره برمی‌گردد و مسافران تور استرالیا می‌توانند در هر یک از شهرهای بزرگ استرالیا شاهد سالن‌های ارکستر و اپرا باشند.

 بسیاری از ستارگان بزرگ و رهبران ارکستر نیز مرتبا با خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی به استرالیا سفر کرده و گرد هم می‌آیند. در ادامه قصد داریم به چند مورد از جاذبه‌های گردشگری تور استرالیا اشاره کنیم.

فف

ساحل کابل

در شش کیلومتری غرب شهر بروم در شمال استرالیا، ساحل زیبای کابل با شن‌هایی سفید قرار دارد. طول این ساحل ۲۲ کیلومتر بوده و یکی از سواحل محبوب در استرالیا به حساب می‌آید. علاوه بر گردشگران خارجی تور استرالیا، بسیاری از مردمان این کشور نیز در بین ماه‌های می تا اکتبر که این منطقه دارای امواجی زیبا و آرام است با خرید بلیط داخلی استرالیا، از سواحل کابل که پر از عروس دریایی است لذت می‌برند.

شنا کردن در این آب‌ها به دلیل وجود عروس‌های دریایی توصیه نمی‌شود. شترسواری یکی از تفریحاتی است که می‌توانید از طلوع تا غروب آفتاب، در این سواحل تجربه کنید، همچنین مناطقی نیز با امکان آزادی پوشش در ساحل وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید از این مناطق استفاده کنید.

اگر خیلی خوش شانس باشید با حرکت به سمت مناطق جنوبی ساحل می‌توانید وال‌ها و دلفین‌های مهاجر را هم تماشا کنید.

بازدید از اولورو

اگر قصد خرید بلیط خارجی استرالیا را دارید باید بدانید که اولورو به عنوان قلب یک منطقه بکر و دورافتاده، واقعا ارزش بازدید را دارد. با دیدن از این منطقه می‌توانید شاهد خدمات سلطنتی پزشکی هوایی باشید که با ارائه خدمات درمانی به مردمان این منطقه، از جان آن‌ها در برابر موجودات ترسناک بیابان محافظت می‌کنند.

 پس از خرید تور استرالیا حتما از پارک Reptile و موجودات خزنده آن دیدن کنید. یکی دیگر از جاذبه‌های این منطقه سر زدن به دامنه غربی مک دونل و پیاده‌روی تا بالای تپه آنزاک است. بازدید از ایستگاه تلگراف اورلند که در سال ۱۸۷۲ به عنوان اولین ایستگاه مخابراتی در این منطقه بنا شد را به هیچ وجه از دست ندهید.

برج یوریکا

این برج در شهر ملبورن استرالیا واقع شده و با ارتفاع ۹۳۵ پا، عنوان بلندترین ساختمان عمومی در نیمکره جنوبی را به خود اختصاص داده است. عرشه چشم‌انداز برج یوریکا که در طبقه ۸۸ قرار دارد، بسیاری از مردمان استرالیا را با خرید بلیط داخلی به این منطقه می‌کشاند.

این برج دومین ساختمان بلند استرالیا بوده که دارای ۳۰ منظرگاه برای مشاهده کل ملبورن می‌باشد. همچنین دوربین‌هایی هم بصورت رایگان برای تماشای مناظر وجود دارد. یکی از بخش‌های هیجان انگیز این برج، مکعب شیشه‌ای معلقی است که در بالای برج قرار دارد که با رفتن به داخل آن می‌توان تجربه جدیدی از ارتفاع را بدست آورد.

جاده ساحلی بزرگ

بسیاری از خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی استرالیا، بازدید از جاده ساحلی بزرگ را در لیست کارهایشان قرار می‌دهند. طول این جاده رویایی ۲۴۳ کیلومتر است و در امتداد سواحل جنوب شرقی کشیده شده است. این جاده یادبودی برای سربازانی است که در جنگ جهانی اول جان خود را از دست داده‌اند.

تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی در این جاده قرار دارد که صخره‌های دوازده حواریون یکی از آن‌هاست. شما می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را از وارنامبول، بزرگ‌ترین شهر در مسیر این جاده تهیه کنید. این جاده ساحلی دارای دو لاین دو طرفه و محدودیت سرعت می‌باشد در نتیجه باید با توجه به علائم و تابلوها رانندگی کرد.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آشنایی با مناطق گردشگری موجود در شهر سالوادور در برزیل 

جاذبه های سالوادور در برنامه تور برزیل

سالوادور شهری بندری است. این شهر که در شمال شرقی کشور برزیل قرارگرفته است از پهناورترین شهرها در این کشور به‌حساب می‌آید. این شهر که مرکز استان باهیا می‌باشد از طرف حکومت استعماری پرتغال به‌عنوان اولین پایتخت انتخاب شد و به مدت سه قرن از مراکز اصلی برده‌داری و تجارت برده در جهان بوده است.

سالوادور که نژاد بیشتر ساکنان آن آفریقایی است تا سال 1763 پایتخت برزیل بوده است. به این دلیل که بیشتر جمعیت این منطقه را آفریقایی‌ها تشکیل می‌دهند فرهنگ و آداب‌ورسوم آن‌ها نیز در منطقه غالب بوده که با سفر به این شهر از طریق تهیه تور برزیل و خرید بلیط هواپیما خارجی می‌توانید از نزدیک شاهد این تفاوت فرهنگ ساکنان این منطقه  با دیگر مناطق برزیل باشید.

ففف

در ادامه به معرفی برخی از مناطق و جاذبه‌های گردشگری در این شهر می‌پردازیم که به دلیل داشتن آن‌ها سالانه هزاران مسافر با تهیه تور برزیل و خرید بلیط هواپیما به سالوادور سفر می‌کنند.

پلورینیو

در آن زمان که سالوادور پایتخت برزیل بود در بخش بالای شهر که تنها 85 متر با ساحل فاصله داشت ساختمان‌های اداری و ملک ثروتمندان قرارگرفته بود.

در این مکان باشکوه و زیبا که در قرن‌های 17 و18 زیباترین بناها که در آن زمان مشابهی نداشتند ساخته‌شده بودند به قلب منطقه پلورینیو شهرت یافته که به دلیل داشتن این بناهای تاریخی  با معماری خاص و زیبا سالیانه مسافران زیادی را که با تهیه تور برزیل و خرید بلیط هواپیما خارجی به این منطقه سفر می‌کنند به‌سوی خود می‌کشاند.

به دلیل وجود آثار و بناهای تاریخی در این منطقه ، پلورینیو که یکی از جاذبه‌های گردشگری در سالوادور به‌حساب می‌آید در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن این جاذبه‌ها با تهیه تور برزیل و خرید بلیط هواپیما راهی این شهر از برزیل می‌شوند.

در منطقه پلورینیو دو موزه قرار دارد که دیدن کردن از آن‌ها می‌تواند جالب‌توجه باشد موزه شهر و موزه آبلاردو رودریگز که در آن می‌توان به تماشای هنرهای سنتی مردم پرداخت.

 علاوه بر این پلورینیو دارای مدرسه آشپزی است که برای مشاهده چگونگی طبخ خوراک در این منطقه و همچنین آشنایی با خوراک‌های سنتی و  محلی  و چشیدن طعم دل‌چسب آن‌ها می‌توان از آن دیدن کرد.

سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این مناطق با تهیه تور برزیل و خرید بلیط هواپیما خارجی به این شهر سفر می‌کنند تا جاذبه‌های گردشگری این منطقه از برزیل را از نزدیک مشاهده کنند.

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری که مور د توجه بسیاری از گردشگران است جشن‌هایی که در گوشه و کنار برزیل گرفته می‌شود در این منطقه این‌گونه از جشن‌ها از زمان غروب آفتاب شروع می‌شود و گاها تا سپیده‌دم ادامه دارد. گردشگران و مسافران بسیاری برای دیدن و شرکت کردن در این جشن‌ها با خرید بلیط هواپیما خارجی و یا خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می‌کنند.

این منطقه ازنظر گردشگری موردتوجه گردشگران بسیاری قرارگرفته است زیرا علاوه بر جاذبه‌های گفته‌شده در بالا این منطقه دارای جاذبه‌های دیدنی دیگری ازجمله میدان کازا بنین است که محل فرمانروایی بنین، نیجریه جنوبی کنونی درگذشته بوده است که از مناطق اصلی برده‌داری و برده‌فروشی در آن زمان به‌حساب می‌آمده است.

مسافران و گردشگران بسیاری برای دیدن آثار باقی‌مانده از آن با خرید بلیط هواپیما خارجی و یا خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر می‌کنند.

در صورت تمایل می‌توانید با خرید بلیط هواپیما به این منطقه غنی تاریخی سفر کنید تا بتوانید از نزدیک نظاره‌گر زیبایی موجود در این مناطق باشید.