۰ نفر

تور اسپانیا و هزار دلیل برای سفر به آن

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۲۴
کد خبر: 352047
تور اسپانیا و هزار دلیل برای سفر به آن

کشوری پر آب و رنگ با طبیعت چشم‌نواز، فرهنگ و تمدن غنی، مردمی شاد و خندان، فستیوال‌های رنگارنگ، معماری‌های خلاقانه، سواحل بی‌نظیر، موسیقی و هنر، به راستی اسپانیا زیبا، دوست‌داشتنی و حیرت‌انگیز است.

به گزارش اقتصادآنلاین بنا بر اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک، اسپانیا، کشوری کوچک در جنوب قاره اروپا می‌باشد اما به لطف قرار گرفتن در همسایگی دریای مدیترانه و پشتوانه غنی تاریخی در لیست پر گردشگرترین کشورهای اروپایی قرار گرفته است. این کشور زیبا مجموعه‌ای کامل از جاذبه‌های گردشگری را در دل خود دارد. موزه‌ها و کاخ‌های باشکوه شهر مادرید پایتخت اسپانیا، بناهای تاریخی با معماری‌های خلاقانه و عجیب‌وغریب در بارسلون و سواحل آفتابی مالاگا و تنریف تنها بخشی از دیدنی‌هایی هستند که سفر به اسپانیا را لذت‌بخش‌تر خواهند کرد. آژانس هواپیمایی ستاره ونک با سابقه طولانی و درخشان در زمینه برگزاری تور اروپا، متنوع‌ترین تورهای اسپانیا را در پکیج‌های خود قرار داده است و با اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت اسپانیا و در اختیار داشتن تور لیدرهای حرفه‌ای سفری خاطره‌انگیز را برایتان به ارمغان می‌آورد.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با جاذبه‌های گردشگری اسپانیا و خدمات آژانس هواپیمایی ستاره ونک در این زمینه آشنا کنیم.

جاذبه‌های گردشگری اسپانیا

اسپانیا کشوری زیبا با جاذبه‌های گردشگری تمام نشدنی است. شما چه عاشق هنر و معماری باشید، چه طرفدار قدم زدن در ساحل و یا حتی عاشق تست کردن غذاهای متفاوت، اسپانیا سورپرایزی ویژه برایتان دارد و می‌توانید از لحظه لحظه اقامت در آن لذت ببرید.

مادرید

مادرید پایتخت اسپانیا شهری زنده و پر انرژی است که با کاخ‌های سلطنتی و آثار تاریخی ارزشمند از گردشگران استقبال می‌کند. همچنین شیک‌ترین مراکز خرید با برندهای معروف جهانی در این شهر قرار دارند و مادرید را به شهری پیشرو در صنعت مد تبدیل کرده‌اند.

اسپانیا

کاخ سلطنتی رویال پالاس از دیدنی‌های مادرید است. این کاخ با الهام از کاخ ورسای فرانسه ساخته شده و تا مدت‎‌ها محل اقامت پادشاهان اسپانیا بوده است. معماران کاخ از سنگ گرانیت و کولمنار سفید برای ساخت بنا استفاده کرده‌اند و فضای داخلی آن با نقاشی‌هایی از هنرمندان معروف اسپانیایی تزیین شده است. اگر به هنر و تاریخ علاقه‌مند هستید با تور اسپانیا آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده و از این شاهکار هنری بازدید کنید.

اسپانیا

موزه پرادو از دیگر جاذبه‌های مادرید است که بیش از 5000 اثر ارزشمند تاریخی در آن نگه‌داری می‌شود. تابلوهای نقاشی معروف و ارزشمندی مانند «ندیمه‌‌ها» از ولاسکز، «بشارت» از آنجلیکو، «مسیح پاهای شاگردانش را می‌شوید» از تینتورتو، «رؤیای یعقوب» از خوزه دربیرا و صدها نقاشی دیگر که علاقه‌مندان به این هنر را ساعت‌ها درگیر خود می‌کند. دل پرادو موزه‌ای سه طبقه با 100 اتاق است که در هر کدام از آن‌ها آثار ارزشمند از دوره‌های مختلف را می‌توان دید.

اسپانیا

بارسلونا

بارسلونا پر گردشگرترین شهر اسپانیا است. شهری که با در برداشتن زیباترین شاهکارهای معماری جهان بیش از هر چیز به موزه‌ای بزرگ شباهت دارد. البته علاوه بر جاذبه‌های گردشگری باشگاه بارسلونا نیز با ستاره‌های معروف خود به معروفیت شهر بارسلون افزوده است.

اسپانیا

کلیسای ساگرادا فامیلیا، بنایی با قدمت 130 ساله بی‌شک اولین جایی است که در سفر به اسپانیا باید از آن دید کرد. ساختمان بزرگ و عجیب کلیسا نشان از هوش سرشار معمار آن «آنتونی گائودی» دارد. گائودی تمام ساختمان کلیسا را با اشکال منحنی طراحی کرده و هیچ خط راستی در این بنا به کار برده نشده است و همین طراحی، ساگرادافامیلیا را به سازه‌ای بی‌مانند در دنیا تبدیل کرده است.

اسپانیا

موزه کازاباتیو شاهکاری دیگر از معمار اسپانیایی «آنتونی گائودی» است. این ساختمان به خانواده باتیو، بزرگ‌ترین تاجران پارچه در اسپانیا تعلق داشته و در حال حاضر به عنوان موزه، بازدید از آن برای گردشگران امکان‌پذیر است. نمای بیرونی ساختمان طراحی تخیلی دارد و با در و پنجره‌هایی شبیه به دهان و چشم اژدها بازدیدکنندگان را برای کشف راز و رمز ساختمان به داخل دعوت می‌کند. پس از ورود به موزه با فضایی اسرارآمیز روبه‌رو خواهید شد. تمام ستون‌ها و راه‌پله‌های ساختمان با طرح استخوان‌های اژدها ساخته شده‌اند و دیوارها نیز با نقش‌هایی از ستون فقرات حیوانات ماقبل تاریخ طراحی شده‌اند. کازاباتیو موزه‌ای متفاوت است که داستان‌هایی جالب برای شنیدن دارد، بازدید از این موزه جز برنامه‌های اصلی پکیج آژانس هواپیمایی ستاره ونک است و راهنمایان مجرب این آژانس شما را با اسرار موزه کازاباتیو آشنا خواهند کرد.

اسپانیا

باشگاه پر ستاره بارسلون که سالانه میزبان مهم‌ترین رقابت‌های فوتبال اروپا است از جاذبه‌های محبوب گردشگری شهر بارسلون به شمار می‌رود. نیوکمپ تنها یک ورزشگاه نیست بلکه مجموعه‌ای عظیم از بخش‌های مختلف را شامل می‌شود. محبوب‌ترین بخش نیوکمپ موزه آن است. در این موزه عکس ستارگان، لباس‌ها، کفش‌ها و جام‌های پیروزی باشگاه به نمایش گذاشته شده است. با قدم زدن در نیوکمپ می‌توان مجموعه تلاش‌ها، شکست‌ها و پیروزی‌های قهرمانان بارسلونا را حس کرد.

پارک گوئل، آب‌نمای جادویی، موزه پیکاسو. ساحل بارسلون از دیگر دیدنی‌های این شهر هستند.

اسپانیا

دریافت ویزای شینگن برای سفر به اسپانیا

اسپانیا کشوریست زیبا با جاذبه‌های گردشگری فراوان، اما بدون داشتن ویزای شینگن سفر به آن امکان‌پذیر نمی‌باشد. مراحل دریافت ویزای شینگن همیشه سخت و استرس‌آور است؛ اما آژانس هواپیمایی ستاره ونک با داشتن کارشناسان مجرب در این زمینه کار را برای مسافران تا حد زیادی آسان کرده است. ستاره ونک آژانس هواپیمایی مورد تائید سفارت اسپانیا در ایران می‌باشد. کارشناسان این آژانس مدارک شما را به دقت بررسی کرده و بهترین پیشنهادات را در زمینه دریافت ویزای شینگن به شما ارائه خواهند داد.

اسپانیا

برای دریافت اطلاعات در مورد اخذ ویزای شینگن و خدمات آژانس هواپیمایی ستاره ونک با شماره 88880000-021 تماس بگیرید.