۰ نفر

امکان اخذ ویزای کشورهای مختلف بصورت آنلاین فراهم شد!

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۳۲
کد خبر: 348776
امکان اخذ ویزای کشورهای مختلف بصورت آنلاین فراهم شد!

ویزاجت به عنوان اولین مرجع تخصصی درخواست آنلاین ویزای مسافرتی در ایران شروع به کار کرد.

وب سایت ویزاجت  visajet.ir برای اولین بار در ایران، خدمات آنلاین جدیدی را جهت درخواست و اخذ ویزا کشور های مختلف ارائه کرده است.

همانطور که میدانید برای سفر به کشور های مختلف ، اولین قدم اخذ ویزای کشور مقصد است. می‌توان گفت برای بسیاری از مقاصد، این بخش از برنامه‌ریزی سفر یکی از سخت‌ترین مراحل پیش از سفر است و پیدا کردن اطلاعات، جمع‌آوری مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزا، صف‌های طولانی سفارت و پرداخت‌ هزینه‌های ویزا نیازمند صرف انرژی است.

اما برای اولین بار در ایران، یک وب سایت معتبر با نام ویزاجت خدمات آنلاین قابل توجهی را در این حوزه ارائه کرده است.

ویزاجت به عنوان اولین مرجع تخصصی اطلاع‌‌رسانی و درخواست ویزای آنلاین، امکانات جدیدی در حوزه گردشگری در اختیار مسافران قرار داده است و اخذ ویزای کشور های مختلف را بسیار آسان تر و سریع تر از قبل کرده است.

ویزاجت به عنوان یک سامانه معتبر و کاربردی با هدف سهولت در مسیر اخذ ویزا و همچنین ارائه بهترین قیمت ویزا توسط متخصصان حوزه گردشگری راه‌اندازی شده است. این وب سایت در مرحله اول با ارائه اطلاعات مفید و ضروری ،مدارک لازم در رابطه با نحوه اخذ ویزای هرکدام از کشورها را  برای متقاضیان مشخص میکند ،تا در مرحله بعدی مسافران بتوانند از طریق امکان ثبت درخواست  آنلاین ویزا، بسیار آسان تر و سریع تر از گذشته ویزای کشور مقصد را دریافت کنند.

وو

نکته قابل توجه اینکه ، با توجه به اطلاعات جامعی که در وب‌سایت ویزاجت ارائه شده، دیگر برای گرفتن ویزا نیازی نیست به سفارت کشور مقصد مراجعه کنید!

با ثبت درخواست آنلاین در سایت ویزاجت، می‌توانید از قیمت دقیق ویزا و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا مطلع شوید. برای ارائه مدارک نیز می‌توانید اسکن مدارک را در این سایت بارگذاری کنید یا آن‌ها را طی یک درخواست ، به نماینده ویزاجت تحویل دهید. در این سایت امکان اطلاع از شرایط ویزای تمام ملیت‌ها برای سفر به دیگر کشورها نیز وجود دارد و همه افراد می‌توانند به سادگی برای درخواست ویزای کشورهای مختلف اقدام کنند. 

در سایت ویزاجت این امکان فراهم شده است تا هر فرد با ایجاد پنل کاربری، پس از ثبت اولین درخواست خود بتواند از روند اخذ ویزا مطلع شود و درخواست‌های خود را مدیریت کند.

پس از ثبت درخواست ویزای آنلاین برای هر کشوری، اطلاعات مورد نیاز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.کاربران می‌توانند اسکن مدارک مورد نیاز را در پنل کاربری خود بارگذاری کنند، در صورتی که برای گرفتن ویزا، نیاز به اصل مدارک باشد، نمایندگان ویزاجت در تاریخی که توسط متقاضی مشخص شده و از محلی که او در سیستم ثبت کرده است (به عنوان مثال آدرس محل کار یا منزل) مدارک را دریافت می‌کنند تا روند گرفتن آنلاین  ویزا به تعویق نیافتد.

با توجه به لیست کشورهای بدون ویزا ، دارندگان پاسپورت ایرانی می‌توانند به ۳۹ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند و برای ورود به بعضی از کشورها می‌توانند در فرودگاه درخواست ویزا بدهند. ویزاجت می‌تواند با دریافت اطلاعات مربوط به پاسپورت هر فرد یک فهرست از کشورهای دنیا و شرایط دریافت ویزای آن‌ها به شما نمایش دهد.

همانطور که میدانید مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای هر کشور می‌تواند با کشور دیگر متفاوت باشد، ویزاجت این اطلاعات را به صورت جامع در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این ترتیب نیازی نیست به وب‌سایت یا دفتر سفارت کشور مقصد مراجعه کنید.

به عتوان مثال برای دریافت ویزای تایلند با مطالعه سایت ویزاجت می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز برای درخواست ویزای آنلاین اقدام کنید.

یکی از مزیت‌های ثبت درخواست ویزای آنلاین این است که برای اخذ ویزا نیاز ندارید روز و ساعتی را که با ساعت کاری سفارت هماهنگ باشد مشخص کنید. در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به وب سایت ویزاجت مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید. 

 

ووو

ویزاجت این امکان را فراهم کرده است تا مراحل درخواست ویزا، برای همه آسان شود.

با توجه به این که بیشتر سفارت‌ها در شهر تهران واقع شده‌اند، گرفتن ویزا برای ساکنان شهرهای دیگر نیازمند صرف وقت، هزینه و سفر به تهران بود. با استفاده از خدمات ویزاجت بدون نیاز به حضور فرد در سفارت می‌توان برای گرفتن ویزای آنلاین اقدام کرد. پس از صدور ویزا توسط سفارت‌خانه، برگه ویزا و پاسپورت یا نسخه الکترونیکی آن توسط نمایندگان ویزاجت به آدرس متقاضیان ارسال یا به ایمیل آن‌ها فرستاده می‌شود.

در انتها از علاقه مندان به سفر های توریستی یا تجاری و یا متقاضیان مهاجرت دعوت میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن ویزا بصورت آنلاین، به وب سایت ویزاجت visajet.ir مراجعه کنند.

 

منبع :‌ ویرلن