۰ نفر

سایت خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار با ترانسفر رایگان

۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۰۱
کد خبر: 341528
سایت خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار با ترانسفر رایگان

بخش بزرگی از بازار خرید بلیط سفر به فضای مجازی منتقل شده است و بسیاری از مسافران با مراجعه به وبسایت‌هایی نظیر علی بابا، مستر بلیط، پیک خورشید و سپهر 360 (362) بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را برای سفرهای خود تهیه می‌کنند.

با توجه به نزدیکی سفرهای نوروزی و هجم زیاد مسافران، رقابت اصلی در این بازار متعلق به آن دسته از سامانه‌های خرید بلیط پرواز است که امکان مقایسه قیمت را برای مشتریان فراهم می‌کنند.

وبسایت پیک خورشید، سامانه ای جهت خرید بلیط هواپیمایی است و در حال رقابت با سایت‌های مشابه (علی بابا ، مستر بلیط ، سپهر 360 (362) فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان، فلای تودی، دور و نزدیک) است.

1

قیمت بلیط هواپیما چارتر

همچنین در آژانس هوایی اینترنتی پیک خورشید از طریق خرید بلیط هواپیما سیستمی ارزان قیمت هم می‌توان از قابلیت خرید بلیط چارتر استفاده کرد. بلیط استانبول، بلیط آنتالیا، بلیط کوش آداسی، بلیط آنکارا، بلیط دبی، بلیط پکن، بلیط شانگهای، بلیط کوالالامپور، بلیط بانکوک، بلیط مسکو و ... در سیستم بلیط چارتر ثبت شده و امکان سفر و دسترسی به بلیط هواپیما چارتر ارزان قیمت فراهم شده است.

فرقی نمی‌کند مسافر در کجای جهان باشد. پیک خورشید با عرضه مناسب‌ترین و بهترین سرویس‌های مسافرتی به صورت آنلاین سعی‌ می‌کند تا به عنوان یکی از شرکت‌های مسافرتی در کل کشور تجربه عالی یک رزرو اینترنتی را برای مشتریان بلیط هواپیما مهیا کند.

سایت پیک خورشید در هر لحظه از بیست و چهار ساعت امکان خرید بلیط هواپیما را فراهم کرده است؛ بلیط ارزان ، بلیط چارتر، بلیت لحظه آخری، رزرو هتل ارزان قیمت، تورهای مسافرتی و تور لحظه آخری از جمله خدمات پیک خورشید است که با آسودگی خاطر در انتخاب و خرید، سفر رویایی و مسافرت خاطره-انگیز را برای مسافران مهیا می‌سازد.

شرکت هواپیمایی پیک خورشید با قدرتمندترین زیرساخت‌ها، بالاترین معیارهای کیفیت خدمات و بزرگترین شبکه تولید سعی می‌کند همواره مناسب‌ترین قیمت بلیط هواپیما را به مسافران ارائه دهد و با استفاده از پیشنهادات سازنده کارمندا‌ن و ایجاد کردن بنیان‌های ارتباطی جدید با کارمندان، ناظران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر مقصد نهایی خود قدم بر ‌دارد.

آسیب شناسیِ مشکلات یکی از اولویت‌های پیک خورشید برای رفع نقایص و ارتباط هر چه بهتر با مشتری است و این سامانه فروش اینترنتی بلیط هواپیما تلاش می‌کند با ارتباط بهتر با مشتریان شنونده‌ی تمامی مشکلات آنها باشد و با به روزرسانی سریع، کیفیت خدمات ارائه شده خود را بالاتر ببرد.

پیک خورشید از این که در این راه با رقبایی همچون الی‌گشت، سپهر 360، مستر بلیط و علی بابا مقایسه شود ابایی ندارد و همواره معتقد است ارائه بهترین خدمات به مشتریان و مسافران می‌تواند جایگاه موسسات فعال را در بازار فروش آنلاین بلیط هواپیما ارتقا ببخشد و پیک خورشید به عنوان نامی معتبر و پیشرو در حرفه گردشگری به خوبی شناخته شده است.

تا فرودگاه رایگان بروید

در رقابتی که بین سامانه‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما وجود دارد، پیک خورشید یک گام به جلو برداشته و سفر رایگان تا فرودگاه را به مشتریانش هدیه کرده است.

به این ترتیب که کافی‌ است مشتری پس از خرید بلیط شماره تلفن خود را در سایت وارد کند. به این ترتیب پیک خورشید یک کد سفر رایگان اسنپ برای مسافر ارسال می‌کند و مسافر می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای مسیر منزل به فرودگاه را طی کند.

3

پیک خورشید، سامانه خرید بلیط هواپیما در ایران

خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط چارتر، بلیط اتوبوس و رزرو هتل از جمله خدماتی است که به‌وسیله مرکز رزرواسیون پیک خورشید در ایران به مشتریان خود عرضه می‌شود.

پیک خورشید با اتصال به مرکز ملی رزرواسیون سفرهای کشور این امکان را فراهم آورده که با ترافیکی کمتر از سایت‌های علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360، کاربران و مسافران در فضایی ساده به جست و جوی بلیط هواپیمای مورد نظر خود بگردند.

همکاری و تفاهمنامه پیک خورشید با شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی کارآمد در اقصی نقاط ایران و جهان موجب شده کاربران و مسافران به طور 24 ساعته و در تمام ایام هفته با خیالی آسوده برای تهیه بلیط پرواز، بلیط قطار یا بلیط اتوبوس خود اقدام کنند و بدون اضطراب و تشویش از امکان پرداخت امن سایت برای خرید بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و پروازهای داخلی، چارتر، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار اقدام کنند.

پیک خورشید برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود به شکل دائم، بازیگران دیگر این بازار و به ویژه رقبایی همچون علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360 را رصد می‌کند تا همچنان در بالاترین سطح استانداردهای خدمات‌دهی به کاربران باشد.

از این رو فروش بلیط هواپیما و سایر بلیط‌های عرضه شده در این سایت ارزان‌تر از بسیاری از سایت‌های دیگر است.

در آستانه نوروز پیک خورشید در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و تسهیل کار آنها در سفر نوروزی همراه با سیستم اینترنتی خرید بلیط هواپیما، اپلیکیشن موبایل پیک خورشید را نیز طراحی و عرضه کرده است.

این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های خاصی شامل دسته‌بندی داده‌ها برپایه شهرها و کشور، گروه‌بندی تورها و بلیط‌های لحظه‌ آخری داخلی  و خارجی، قابلیت به اشتراک گذاشتن اطلاعات مورد توجه و به روزرسانی اتوماتیک موضوعات است که به این ترتیب عملیات رزرو بلیط را برای مسافران بهینه‌سازی کرده است. به این ترتیب که مسافران با خیالی آسوده از محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و بانکی تراکنش ایمن و آسان را تجربه می‌کنند

چرا استفاده از اپلیکیشن پیک خورشید؟

در پیک خورشید بدون نیاز به ثبت نام هم می‌توان بلیت خریداری کرد، اما اگر ثبت‌نام انجام شود برای تمامی مسیرها به کاربر کد تخفیف ویژه عضویت ارائه می‌شود. امکان مقایسه مسیر با انواع وسایل نقلیه نیز در این سایت به کاربران داده شده است و از طرفی قیمت‌های یک روز قبل و یک روز بعد را هم می‌توان دید و مقایسه کرد.

در اپلیکیشن پیک خورشید امکان کنسل کردن و استرداد بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس، حتی بلیط چارتر نیز فراهم شده است.

برای خرید بلیط هواپیما کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر را انتخاب کرده مسیرهای پیشنهادی را دید، ممکن است سفر با قطار یا اتوبوس بهتر باشد و سپس قیمت روز قبل و بعد را مقایسه کرد. حالا از بین تمام هواپیمایی‌ها می‌توان زمان پرواز و بلیط مورد نظر را انتخاب کرد و دکمه رزرو آنلاین را زد. با مشاهده صورتحساب باید طلاعات شخصی خود را وارد کرده، تایید کرد و در نهایت به صفحه پرداخت رفت.

برای خرید بلیط قطار کافی است مبدا، مقصد، تاریخ و نوع کوپه (عادی،خواهران، برادران) را انتخاب کرده و سپس مسیرهای پیشنهادی و قیمت روز قبل و بعد را با یک نگاه مقایسه کرد. از بین قطارهای رجا، فدک و سفیر، زمان و جزئیات آنها می‌توان بلیط مورد نظر را انتخاب کرد. و پس از مشاهده صورتحساب اطلاعات خود را وارد کرده  و سپس وارد صفحه پرداخت شد.  قطارهای مسافربری به 2 دسته کلی تقسیم می‌شوند: قطارهای سالنی و کوپه‌ای.

برای  خرید بلیط اتوبوس باید، مقصد و تاریخ سفر را انتخاب کرده پس از مشاهده مسیرهای پیشنهادی، از بین تمام شرکت‌های اتوبوسرانی رویال سفر، سیر و سفر، همسفر و ایران‌پیما و مشاهده جزئیات آنها، بلیط مورد نظر را انتخاب کرد. در این مرحله پس از مشاهده صورتحساب می‌توان اطلاعات خود را وارد کرد  و سپس وارد صفحه پرداخت شد.

تمامی سایت‌های فروش بلیط قدرت و یا مجوزهای لازم برای فروش بلیط هواپیما به صورت اینترنتی را ندارند. در زمان خرید اینترنتی بلیط هواپیما باید به اعتبار سایت و یا اپلیکیشن دقت کرد. اگر سایتی دارای نماد اعتبار و پل‌های ارتباطی نیست به هیچ‌وجه نباید بلیط هواپیما خود را از آن سایت یا اپلیکیشن خریداری کرد.

پیک خورشید از این که در این راه با رقبایی همچون الی‌گشت، سپهر 360، مستر بلیط و علی بابا مقایسه شود ابایی ندارد و همواره معتقد است ارائه بهترین خدمات به مشتریان و مسافران می‌تواند جایگاه موسسات فعال را در بازار فروش آنلاین بلیط هواپیما ارتقا ببخشد وپیک خورشید به عنوان نامی معتبر و پیشرو در حرفه گردشگری به خوبی شناخته شده است.

بلیط هواپیما لحظه آخری

دانستن قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری هم یکی دیگر از مزایای سایت پیک خورشید است.

شاید در بعضی از سایت‌های فروش بلیط هواپیما مثل الی گشت، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، علی بابا ، مستر بلی ، سپهر 360 (362)، سامتیک، تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک هم این امکان برای مشتریان فراهم باشد اما پیک خورشید به خاطر تفاهمنامه‌ها و قراردادهایی که به شکل گسترده با شرکت‌های هوایی دارد، سعی می‌کند همواره آخرین و جدیدترین فهرست بلیط لحظه آخری را به مشتریان بلیط هواپیما عرضه کند.