۰ نفر

امکان صدور ویزای اربعین در ۱۹استان +اسامی

۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۰
کد خبر: 302846
امکان صدور ویزای اربعین در ۱۹استان +اسامی

هیأت کنسولی عراق به منظور صدور ویزای اربعین حسینی وارد کشور شد که این افراد پس از آموزش‌های لازم در ۱۹ استان کشور مستقر می‌شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی هیأتی کنسولی از عراق به منظور استقرار در استان‌های منتخب کشور برای صدور ویزای اربعین وارد کشور شده است.

با توجه به اینکه هنوز هزینه ویزای اربعین و زمان آغاز نام‌نویسی از متقاضیان پیاده‌روی اربعین حسینی اعلام نشده است، هیأت کنسولی ۱۶۰ نفره عراق در استان‌های مختلف تحت آموزش قرار گرفته تا نام‌نویسی از عاشقان حسینی برای سفر به عتبات در ایام اربعین صورت پذیرد.

به گفته مسؤولان ستاد مرکزی اربعین حسینی امسال چند دفتر ثابت و موقت صدور روادید اربعین در استان‌های منتخب راه‌اندازی می‌شود، به طوری که پس از اعلام هزینه ویزای اربعین، علاوه بر تهران، در استان‌های کرمان، گیلان، فارس، مرکزی، یزد، گلستان، مازندران، بیرجند، بوشهر، البرز،  اصفهان، اردبیل، خراسان رضوی، خوزستان، همدان، هرمزگان، قم و همدان نیز برای زائران اربعین ویزا صادر خواهد شد.

هر سال بیش از ۲ میلیون زائر حسینی در ایام اربعین به عتبات مشرف می‌شوند که با توجه به سودجویی برخی افراد، مسؤولان به تمامی زائران توصیه می‌کنند که تنها از طریق دفاتر مجاز حج و زیارت و سامانه سماح اقدام کنند.