۰ نفر

جوابیه بازرگام به گزارش اقتصادآنلاین

۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
کد خبر: 682290
جوابیه بازرگام به گزارش اقتصادآنلاین

هفته گذشته مورخ ۲۳ آبان، اقتصادآنلاین گزارشی تحت عنوان «نگرانی از تکرار مشکلات سامانه «بازرگام» در «ستکاوا»! / کمک به تنظیم بازار مرغ یا اختلال در آن؟» منتشر کرد که در آن به بررسی شرایط عرضه کالاهای اساسی و سامانه‌های موجود پرداخت. شرکت پست پیشگامان (پارسی پست) متولی سامانه بازرگام در پاسخ به این گزارش جوابیه‌ای را در اختیار اقتصادآنلاین قرار داده‌است که متن جوابیه عینا منتشر می شود.

به گزارش سرویس کشاورزی اقتصادآنلاین؛  هفته گذشته مورخ ۲۳ آبان، اقتصادآنلاین گزارشی تحت عنوان «نگرانی از تکرار مشکلات سامانه «بازرگام» در «ستکاوا»! / کمک به تنظیم بازار مرغ یا اختلال در آن؟» منتشر کرد که در آن به بررسی شرایط عرضه کالاهای اساسی و سامانه‌های موجود پرداخت. شرکت پست پیشگامان (پارسی پست) متولی سامانه بازرگام در پاسخ به این گزارش جوابیه‌ای را در اختیار اقتصادآنلاین قرار داده‌است که متن جوابیه عینا منتشر می شود.

مدیریت محترم مجموعه خبری اقتصاد آنلاین

سلام علیکم

احتراما با توجه به انتشار خبری در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱ با عنوان نگرانی از تکرار مشکلات سامانه «بازرگام» در «ستکاوا»! / کمک به تنظیم بازار مرغ یا اختلال در آن؟

بر خود لازم دانستیم که پس از یکسال انتقاد های دور از عدالت خیلی از رسانه ها توضیحاتی ارائه نماییم.

سامانه بازرگام، متعلق به شرکت پست پیشگامان (پارسی پست) بوده که این شرکت یک شرکت بورسی و اپراتور خصوصی پست جمهوری اسلامی است.

این پروژه از دل یک مجموعه دانش بنیان تعاونی خصوصی با سهامداری بیش از ۶۰ هزار سهامدار و از شهر یزد، شروع به کار کرده و الان در بیش از ۲۰ مرکز استان فعالیت می‌نماید.

بازرگام، سامانه آنلاین خرید میوه و کالای سوپر مارکتی به صورت B2C و هزینه ارسال رایگان سبد خرید بالای ۸۰ هزارتومان، می‌باشد.

این مجموعه از اواسط آبان ۱۴۰۰ با تصمیم دولت برای توزیع کالای اساسی، اعلام آمادگی کرد و تاکنون بدون هیچ چشم داشت و دریافت هزینه اضافه تری از دولت یا مردم به کار خود برای رساندن اقلام اساسی و ضروری بدون واسطه به دست مردم، فعالیت خودرا ادامه داده است.

در تمامی شرکت های گروه تعاونی پیشگامان، روح تعاونی جریان دارد و به همین دلیل ما خود را از مردم می‌دانیم و با تمام وجود برای راحتی و رفاه مردم تلاش می‌نماییم.

در طی این یکسال هجمه های رسانه ای زیادی به ما وارد شد و ما جز به تلاش برای بهبود ضعف های احتمالی و توسعه بازار و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم، به موضوع دیگری اهمیت ندادیم.  

حال با انتشار این خبر که دو سامانه ای که ارتباطی بهم ندارند باهم مقایسه و تلاش های یکساله ما برای خدمت رسانی نادیده گرفته شده است.

همانطور که گفته شد بازرگام متعلق به یک شرکت تعاونی خصوصی بوده و به صورت B2C فعالیت می‌نماید اما ستکاوا سامانه ای است همانند سامانه های دیگری که رابطی هستند برای فعالیت هوشمند دولتی که کار عرضه B2B را هوشمندسازی می‌نماید.

در پایان به عرض می‌رساند سامانه بازرگام با وجود قضاوت های نا عادلانه، همچنان بدون هیچ چشم داشتی به فعالیت خود برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر برای رساندن اقلام ضروری بدون واسطه به دست مردم در تمام کشور، ادامه می‌دهد.

77873de3-5ff8-4cf5-a050-307ad5a96d57