۰ نفر

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛

میادین میوه و تره بار تهران فردا تعطیل است

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶
کد خبر: 631634
میادین میوه و تره بار تهران فردا تعطیل است

۲۹۴ میدان میوه و تره بار شهرداری تهران، فردا جمعه (۹ اردیبهشت) همزمان با «روز جهانی قدس» تعطیل است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران روز پنج شنبه با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن اعلام حمایت کارکنان این سازمان از آرمان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین، از تعطیلی میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در روز جمعه نهم اردیبهشت خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است که با توجه به تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره بار در روز جمعه نهم ادریبهشت، شهروندان می‌توانند روز پنج‌شنبه هشتم اردیبهشت، از ساعت هشت تا ۱۳ و از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه با رعایت کامل نکات بهداشتی و با استفاده از ماسک و دستکش به این مراکز، مراجعه و مایحتاج و محصولات مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند.

عرضه روزانه سه تا چهار هزار تُن میوه و تره بار در میادین شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه حداقل ۳۰ درصد بازار میوه و تره بار پایتخت در اختیار این سازمان قرار دارد، گفت: روزانه سه تا چهار هزار تُن میوه و تره بار در ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می‌شود.

ایوب فصاحت با اشاره به استقبال چشمگیر و روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، افزود: با توجه به «کیفیت مطلوب» و «قیمت مناسب» محصولات در این مراکز، روزانه یک میلیون نوبت خرید در میادین و بازارهای میوه و تره بار ثبت می‌شود.

وی با تأکید بر تلاش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر حذف دلالان و واسطه‌های غیر ضرور، اظهار کرد: به منظور «ارتقاء کیفیت» و «کاهش قیمت» میوه و تره بار، در چارچوب زنجیره تأمین، محصولات مورد نیاز شهروندان از کانون‌های تولید محصول کشور تهیه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره اثرگذاری این سازمان در تعدیل و تثبیت قیمت میوه و تره بار در سطح پایتخت، خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه‌های تحولی و ورود این سازمان به حوزه تأمین، از آغاز نیمه دوم سال جاری، کیفیت ۱۰ محصول پرمصرف در تمامی میادین میوه و تره بار ارتقا و شاهد تعدیل و تثبیت قیمت این محصولات حتی در کل کشور خواهیم بود.

حدود ۳۰۰ بازار و میدان میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.