۰ نفر

ورود ۲ هزار و ۵۰۰ تُن مرغ به تهران؛

بازار مرغ به آرامش رسید

۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۸
کد خبر: 517675
بازار مرغ به آرامش رسید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه طی ۲ روز اخیر مجموعا ۲ هزار و ۵۰۰ تُن مرغ وارد استان تهران شده گفت: هم اکنون بازار مرغ در تهران به تعادل رسیده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حشمت الله عسگری پیش از ظهر یکشنبه در تشریح آخرین اقدامات تنظیم بازار مرغ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول چند روز اخیر اقدامات مؤثری در خصوص تأمین و توزیع مرغ از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی ذیربط صورت گرفته که نتیجه این شد که امروز بازار مرغ به تعادل رسیده است.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه طی روز گذشته در مجموع یک هزار و ۱۰۰ تُن مرغ وارد استان شده است گفت: امروز هم چیزی بالغ بر یکهزار و ۴۰۰ تُن مرغ وارد استان شده است.

وی افزود: از این میزان مرغی که امروز وارد استان شده حدود ۳۰۰ تُن به شهرستان‌ها، ۳۰۰ تُن به میادین سطح شهر و مابقی هم حدود ۹۰۰ تُن در اختیار مجموعه واحدهای صنفی سطح شهر تهران قرار گرفته است.

عسگری با بیان اینکه طی روزهای گذشته برای در اختیار گذاشتن مرغ محدودیت داشتیم عنوان داشت: با توجه به این محدودیت‌ها برای هر واحد صنفی ۵۰۰ کیلو و یک تن مرغ در نظر گرفته بودیم که هم اکنون به دلیل وفور مرغ کل محدودیت‌ها برداشته شد و واحد صنفی به هر اندازه که مرغ بخواهد می‌تواند از آن در میدان بهمن تحویل بگیرد.

معاون اقتصادی استاندار تهران بیان داشت: پیش‌بینی شده که در صورت مازاد مرغ توسط دولت خریداری و منجمد شود و طبق بازدید از میادین هیچ صفی در میادین نداریم و بازار به حالت عادی و تعادل در بازار مرغ رسیده است.