۰ نفر

پاپ کورن؛ هله هوله سالم و ارزان

۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵
کد خبر: 512018
پاپ کورن؛ هله هوله سالم و ارزان

شاید عطر و بوی هیچ پاپ کورنی به پای پاپ کورن‌هایی که داغ و تازه در سرمای اسفند موقع خرید عید در پیاده‌روها می‌خریدیم نرسد اما حالا از لحاظ بهداشتی باید آنها را فراموش کنیم و به همین محصولاتی که در پاکت‌های دربسته و احتمالا بدون میکروب و ویروس در سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شود اکتفا کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، پاپ کورن‌ها در میان انواع خوراکی‌هایی که به آنها لقب هله هوله داده شده، سالم‌ترین هستند و البته بسیار محبوب بچه‌ها و بزرگ‌ترها. شوری شاید تنها ایرادی باشد که به سلامت این محصولات گرفته می‌شود. پاپ کورن‌ها از چیپس و پفک، روغن و افزودنی‌های کمتری دارند و خواص بیشتر. 

پفیلا، چی‌توز، چاکلز، مزمز، لینا، هاگلز و 2پی2از معروف‌ترین برندهای این محصول هستند که مشاهدات نشان می‌دهد لااقل در تهران سهم بازار چاکلز و چی توز از بقیه بیشتر است. با این حال از آنجایی که تفاوت چندانی در طعم محصولات مشابه دیده نمی‌شود، همه برندها مشتری یکسانی دارند. قیمت این محصولات از ابتدای امسال 30تا 50درصد گران‌تر شده ولی هنوز سقف قیمت از حول و حوش 10هزار تومان خیلی بالاتر نرفته است. پاپ کورن چسترفیلد از برند مزمز با 11هزار تومان قیمت بین محصولات مشابه قیمت بالاتری دارد. پاپ کورن را البته در منزل هم به راحتی می‌توان تهیه کرد و برای این کار اصلا نیازی به پاپ کورن سازهای یک میلیون تومانی موجود در بازار لوازم خانگی ندارید، کافی است کمی ذرت رطوبت ندیده را در قابلمه‌ای در بسته حرارت دهید؛ پاپ کورن ساده شما در کمتر از 5دقیقه آماده است، اما انواع کاراملی و کچاپی را ناچارید حتما از سوپرمارکت بخرید.