۰ نفر

برای هفته جاری؛

آخرین قیمت مصوب انواع میوه و تره‌بار اعلام شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶
کد خبر: 502543
آخرین قیمت مصوب انواع میوه و تره‌بار اعلام شد

نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره‌بار تهران از افزایش قیمت عمده محصولات در بازار خبر می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایلنا، اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران آخرین نرخ مصوب انواع میوه و محصولات تره بار را برای یک هفته پیش رو اعلام کرد.

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار،  درباره آخرین نرخ انواع  میوه‌ پر مصرف گفت: بر اساس نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران، در بین میوه‌های پر مصرف، قیمت انار بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته از هر کیلوگرم 9 هزار تومان تا 21 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین هر کیلوگرم پرتقال با کاهش 2 هزار تومانی در کف قیمت و افزایش یک هزار تومانی در سقف قیمت نسبت به هفته گذشته از 6 تا 20 هزار تومان، هر کیلوگرم خرمالو با افزایش 9 هزار تومانی در کف قیمت و ثابت ماندن در سقف قیمت از 14  تا 22 هزار تومان،‌ هر کیلوگرم سیب با کاهش 3 هزار تومانی در کف قیمت و افزایش یک هزار تومانی سقف قیمت 11 تا 12 هزار تومان، هر کیلوگرم کیوی بدون تغییر قیمت 10 تا 17 هزار تومان و هر کیلوگرم لیمو شیرین افزایش 2 هزار تومانی در کف قیمت، افزایش 2 هزار و 500 تومانی در سقف قیمت 10 تا 13 هزار و 500 هزار تومان و نارنگی بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 4 تا 13 هار تومان به فروش می‌رسد.

کارگر گران‌ترین میوه پر مصرف در میادین و تره بار را موز با قیمت هر کیلوگرم 27 تا 45 هزار تومان عنوان کرد که نسبت به هفته گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: فاصله قیمت میادین و خرده فروشی‌های سطح شهر با توجه به سود قانونی در نظر گرفته شده، نباید بیش از 35 درصد است.