۰ نفر

لزوم استفاده از توان نهادهای غیر دولتی برای افزایش بهره‌وری درکشاورزی

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۴۸
کد خبر: 437938
لزوم استفاده از توان نهادهای غیر دولتی برای افزایش بهره‌وری درکشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت بهره‌گیری از توان سازمان‌ها و نهادهای غیر دولتی برای سرمایه‌گذاری، افزایش بهره‌وری و اشتغال در حوزه کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، کاظم خاوازی در نشست شورای مدیران این وزارت با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط مستقیم تصویری با مجموعه های تولیدی نشان داد که ایشان با چه دقت و شفافیتی درباره حوزه کشاورزی و زیربخش‌های مختلف ورود فرمودند و این موضوع وظیفه ما را برای انجام منویات ایشان دشوارتر می‌سازد.

وی در ادامه، صیانت از تصمیم ها و برنامه های جمعی، جدیت در کار و فعالیت ها و همچنین هماهنگی با همه اجزای وزارتخانه را ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به تکالیف قانونی و تصریح قوانین موجود، ستاد تنظیم بازار در زمینه نهاده های دامی در وزارتخانه باید تشکیل شود.

خاوازی تاکید کرد: برخورداری از سیستم یکپارچه اطلاعات و داشتن بانک اطلاعاتی دقیق داده ها برای تقویت پنجره واحد کشاورزی و اصلاح نظام تصمیم سازی ضروری است.

وی، ساخت برنامه‌های ترویجی با استفاده از رسانه های مختلف به خصوص با بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما را لازم برشمرد و تصریح کرد: باید از توان سازمان ها و نهادهای غیر دولتی برای سرمایه گذاری، افزایش بهره وری و اشتغال در حوزه کشاورزی بهره گیری شود.