۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

افزایش 2برابرى عرضه میوه در میادین میوه‌و‌تره‌بار/ میوه ارزان مى‌شود

۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۵۶
کد خبر: 425741
افزایش 2برابرى عرضه میوه در میادین میوه‌و‌تره‌بار/ میوه ارزان مى‌شود

رییس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی از افزایش دو برابرى عرضه میوه در میادین میوه‌و‌تره‌بار خبر داد و گفت: با افزایش عرضه، قیمت میوه ارزان خواهد شد.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانى؛ مصطفى دارایى نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت میوه تنظیم بازار شب عید بیان کرد: خوشبختانه تولید میوه نسبت به سال‌های گذشته دو برابر بیشتر شده و به این ترتیب عرضه هم افزایش خواهد یافت.

او همچنین از آغاز توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید از شب گذشته با نرخ مصوب خبر داد و گفت: نرخ مصوب سیب و پرتقال شب عید شش هزار تومان است که البته نرخ میوه‌های تنظیم بازار شب عید عادلانه نیست زیرا قیمت میوه در میادین کمتر از این رقم است و توزیع با این نرخ منجر به گرانی می‌شود.

دارایى نژاد با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین میوه شب عید خود نباشند خاطرنشان کرد: میدان‌مرکزی میوه و تره بار از ابتدا تا پایان تعطیلات عید به جز روز اول فروردین باز است.

او همچنین با اشاره به تاثیر جو روانى کرونا بر بازار میوه اظهار کرد: طى چند روز گذشته انتشار خبر قرنطینه شدن تهران منجر به رشد بهاى میوه شد که با افزایش عرضه، قیمت‌ها نیز ارزان خواهد شد.