۰ نفر

کشف هزاران کیسه آرد یارانه‌ای در یک کارگاه در جنوب تهران

۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴
کد خبر: 381070
کشف هزاران کیسه آرد یارانه‌ای در یک کارگاه در جنوب تهران

هزاران کسیه آرد یارانه‌ای دپو شده در کارگاهی در جنوب تهران شناسایی و کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، شهرام میرآخورلو ، با اشاره به شناسایی و پلمپ یک کارگاه متخلف که اقدام به جذب آردهای یارانه‌ای و دپو آن‌ها در جنوب تهران کرده بود در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته در بازدید از یک کارگاه در جنوب تهران و در حوالی بزرگراه آزادگان و شهید کاظمی، متوجه شدیم که این واحد چندین هزار کیسه آرد یارانه‌ای را جذب و با دپو کردن آن، اقدام به «سبوس‌گیری» و تبدیل آن آرد به آرد قنادی می‌کرد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه فرایند سبوس‌گیری از آردهای دپو شده در شرایط کاملاً غیربهداشتی انجام می‌شد افزود: متخلفان در این پرونده پس از سبوس‌گیری آردهای یارانه‌ای، با جعل عنوان و تحت برندهای جعلی آرد قنادی، اقدام به عرضه این آردها در سطح بازار می‌کردند.

وی گفت: با توجه به تخلفات بسیاری که در این پرونده وجود داشت، برخورد تعزیزی با متخلفان انجام شد و متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

میرآخورلو خاطرنشان کرد: پس از بازرسی به عمل آمده، آردهای یارانه‌ای دپو شده در این محل توقیف و دستگاه‌ها و تجهیزات بکارگرفته شده نیز با حکم قضایی توقیف شدند و محوطه کارگاهی نیز پلمپ شد.