۰ نفر

قیمت نوبرانه‌های پرطرفدار در میدان تره‌بار چند؟‌

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۰۲
کد خبر: 349911
قیمت نوبرانه‌های پرطرفدار در میدان تره‌بار چند؟‌

در میدان مرکزی میوه و تره بار، نرخ هرکیلو پیاز زرد بین ۵ تا ۶ هزار تومان و پیاز ممتاز ۷هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس آخرین نرخنامه صادرشده درتاریخ ۸ اردیبهشت کشف قیمت ها در میدان مرکزی میوه و تره بار نشان می دهد قیمت پیاز شیری نیز حداقل کیلویی ۵هزار تومان قیمت دارد که نرخ سقف این محصول برابر با کیلویی ۶هزار تومان بوده پیاز شیری ممتاز هم ۶هزار و ۵۰۰تومان نرخ گذاری شده است. 

نگاهی به قیمت ها نشان می دهد که قیمت نوبرانه های بهاری در میدان میوه و تره بار نیز تفاوت های فاحشی با قیمت های سطح شهر دارند به طوری که هر کیلو گوجه سبز حداقل ۱۰هزار تومان و حداکثر ۲۰هزار تومان قیمت گذاری شده و درجه ممتاز این میوه نوبرانه هم ۳۵هزار تومان تعیین شده است. 

قیمت پرتقال تامسون جنوب و پرتقال خونی جنوب  بین ۵تا ۷۵۰۰ تومان، پرتقال تامسون شمال بین ۴۵۰۰ تا ۷هزار تومان، ‌پرتقال تامسون رسمی شمال  ۴تا ۷۵۰۰ تومان قیمت دارد. 

توت فرنگی به عنوان میوه پرطرفدار بهار نیز با قیمت های مختلفی عرضه می شود به طوری که توت فرنگی جیرفت ۵ تا ۸هزار تومان، توت فرنگی کرج ۱۶ تا ۲۴هزار تومان، توت فرنگی گرگان ۸ تا ۱۷هزار تومان کشف قیمت شده است. 

در میدان مرکزی میوه و تره بار سیب لبنانی زرد و قرمز ۶تا ۱۱هزار تومان، کیوی ۶تا ۱۰ هزار تومان، ملون ۳تا ۵۵۰۰ تومان، دستنبو ۲۵۰۰ تا ۵هزار تومان قیمت گذاری شده است. 

 بررسی قیمت ها نشان می دهد نارنج ۲تا ۳۵۰۰ تومان و نارنگی تخم پاکستانی هم ۶تا ۱۰هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار به میوه فروشان عرضه می شود. هنداونه هم هزار تا ۲هزار تومان قیمت دارد . 

لیمو ترش میناب هم ۱۲ تا ۱۶هزار تومان و لیمو ترش سنگی نیز ۵تا ۸هزار تومان و لیمو شیرین ۳ تا ۵۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است. 

قیمت موز هم به عنوان پرمصرف سبد خانوار در میدان مرکزی میوه و تره بار ۱۰ تا ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است. 

انوع سبزی جور نیز ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰تومان، سبزی خوردن ۲تا ۳ هزار تومان قیمت دارد . 

سیب زمینی کهنه ۲تا ۳هزار تومان،‌سیب زمینی نو هم ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰تومان فروخته می شود. 

کاهو رسمی هم در میدان مرکزی میوه و تره بار یک تا ۲هزار تومان و کاهو پیچ یک هزار تا ۲۵۰۰تومان تعیین قیمت شده است. 

گوجه فرنگی نیز با وجود آزاد بودن صادرات اکنون در میدان مرکزی میوه و تره قیمتی بین ۲۵۰۰ تا ۴هزار تومان دارد. 

قیمت میوه در میدان مرکزی تره بار