۰ نفر

عرضه ۳۰هزار تن مرغ در بازار؛ نرخ به زودی می‌افتد

۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۰۰
کد خبر: 333619
عرضه ۳۰هزار تن مرغ در بازار؛ نرخ به زودی می‌افتد

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به واردات مواد پروتئینی برای تنظیم بازار گفت: در روزهای آینده بالغ بر ۳۰ هزار تن گوشت سفید در سطح بازار توزیع می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تنظیم بازار کالاهای شب‌ عید اظهار داشت: هیچ نگرانی از بابت تأمین کالاهای اساسی نظیر روغن، برنج و سایر اقلام وجود ندارد همچنان که در حوزه پروتئینی نیز وارادت لازم صورت گرفته و بالغ بر ۳۰ هزار تن گوشت سفید در روزهای آینده در سطح بازار توزیع می‌شود. 

وی سپس با اشاره به برگزاری جشنواره نمایشگاه‌های بهاره در استان تهران بیان کرد: در راستای لزوم تأمین و عرضه محصولات مایحتاج مردم مقرر شد تا همچون سال‌های گذشته، امسال نیز شاهد برگزاری نمایشگاه‌های بهاره برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان در ایام پایانی سال باشیم.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران ادامه داد: براساس تصمیمات اتخاذ شده ۵ نمایشگاه عرضه اجناس با قیمت مناسب و تخفیف‌های بین ۱۰ تا ۲۵ درصدی در حکیمیه، پارک ارم، بوستان ولایت، مصلی حضرت امام(ره) و در صورت توافق نهایی میان اتاق اصناف و فرمانداری تهران، یک نمایشگاه دیگر نیز در شهر آفتاب در پایتخت داشته باشیم.

قاسمی‌فرزاد همچنین خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز با صلاحدید و جانمایی فرمانداران یک نمایشگاه بهاره  از اوایل اسفندماه تا نیمه‌های این ماه برگزار می‌شود.