۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

اعلام آمادگی اتحادیه مرغداران میهن برای عرضه تخم مرغ به میادین میوه و تره‌بار/ هر شانه تخم مرغ 15.200تومان

۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۵
کد خبر: 318111
اعلام آمادگی اتحادیه مرغداران میهن برای عرضه تخم مرغ به میادین میوه و تره‌بار/ هر شانه تخم مرغ 15.200تومان

رییس اتحادیه سراسری مرغداران میهن گفت: اتحادیه برای عرضه هر شانه تخم مرغ به قیمت 15 هزار و 200 تومان به سازمان میادین میوه و تره بار اعلام آمادگی کرده است، اما هنوز پاسخی از آن‌ها دریافت نکرده‌ایم.

اقتصادآنلاین - سپیده قاسمی؛ رضا ترکاشوند در گفت و گو با اقتصادآنلاین با بیان اینکه قیمت پیشنهادی ما برای مصرف کننده 16 هزارتومان بوده است، اظهار کرد: به نظر می‌رسد دلیل عدم پاسخگویی سازمان میادین میوه تره بار به پیشنهاد ارائه شده، مناسب بودن شرایط بازار تخم مرغ باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر شانه تخم مرغ شیرینگ پک شده در میادین 17 تا 18 هزار تومان به فروش می‌رسد که با توجه به هزینه شرینگ این قیمت مناسب است.

ترکاشوند تاکید کرد: تخم مرغ‌های که در میادین عرضه خواهند شد همگی دارای بسته بندی مناسب، تاریخ مصرف و مشخصات تولید کننده هستند و تنها برای کاهش هزینه برای مصرف کننده شرینگ پک شده نیستند.

رییس اتحادیه سراسری مرغداران میهن از آماده‌سازی طرح تنظیم بازار تخم مرغ با همکاری اتحادیه و معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: این طرح تقریبا نهایی شده و هر زمان آماده اجرا شود جزئیات آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

ترکاشوند از نتایج اجرای این طرح را ثبات قیمت و بازار تخم مرغ در کشور دانست.