۰ نفر

آموزش استارتاپی تعطیل نیست

۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰
کد خبر: 452258
آموزش استارتاپی تعطیل نیست

استارتاپ‌های حوزه آموزش این روزها فعال‌تر از قبل شده‌اند و راهکارهای بسیاری را پیش‌روی کاربران خود قرار داده‌اند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری؛ استارتاپ‌های آموزشی در روزهایی که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری ترجیح می‌دهند از خانه خارج نشوند، راهکار بسیار ایده‌آلی محسوب می‌شود. این استارتاپ‌ها، پیش از همه‌گیری بیماری کووید - 19هم وجود داشته‌اند اما حالا بیشتر به چشم می‌آیند. اینجا 10استارتاپ برگزیده آموزشی در نقاط مختلف جهان را معرفی کرده‌ایم.

SmartStudy

سال تاسیس: 2010

دفتر مرکزی: سئول، کره‌جنوبی

این استارتاپ کره‌ای خالق برنامه آموزشی جهانی Pinkfong برای بچه‌هاست. در راستای کارهای آموزشی، آنها از سال2010، فیلم‌هایی با کاراکترهای مختلف و به زبان‌های گوناگون تولید کرده‌اند. فروش این استارتاپ در سال2018به بیش از 23میلیون دلار رسید و در سال 2019از 33میلیون دلار هم فراتر رفت.

CoachHub

سال تاسیس: 2018

دفتر مرکزی: برلین، آلمان

استارتاپ آلمانی CoachHub فرصتی مناسب برای ارائه آموزش دیجیتال به کارمندان شرکت‌های مختلف است. یادگیری بهترین کاری است که می‌توانیم در شغل خود داشته باشیم. آموزش دیجیتال از طریق اپلیکیشن و همچنین سایت این شرکت صورت می‌گیرد.

Mathpresso

سال تاسیس: 2015

دفتر مرکزی: سئول، کره‌جنوبی

محور اصلی آموزشی این استارتاپ که دفتر مرکزی آن در بزرگراه تهران در شهر سئول واقع شده، ریاضیات است. اپلیکیشن این استارتاپ غیر از زبان کره‌ای به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، ویتنامی و اندونزیایی هم در دسترس قرار دارد. استارتاپ Mathpresso کمک می‌کند تا دانش‌آموزان فقط با گرفتن عکس از مشکل ریاضی خود، به‌دنبال راه‌حل‌هایی برای آن باشند.

InSimu

سال تاسیس: 2016

دفتر مرکزی: بوداپست، مجارستان

استارتاپ InSimu یک اپلیکیشین مخصوص پزشکان و دانشجویان رشته پزشکی است که با شبیه‌سازی یک بیمار این اجازه را می‌دهد تا کار طبابت به‌صورت آزمایشی روی مریض فرضی انجام گیرد. این استارتاپ در آخرین سرمایه‌گذاری‌های انجام‌گرفته، 540هزار دلار کسب کرده است.

BYJU’s

سال تاسیس: 2011

دفتر مرکزی: بنگالورو، هندوستان

این پلتفرم عمدتاً روی ریاضیات و علوم تمرکز دارد و مفاهیم با استفاده از فیلم‌های متحرک دیجیتال 12تا20دقیقه‌ای توضیح داده می‌شوند. BYJU’s با 35میلیون کاربر و 2.4میلیون اشتراک سالانه یکی از بزرگ‌ترین استارتاپ‌های آموزشی در دنیا محسوب می‌شود.

MEL Science

سال تاسیس: 2015

دفتر مرکزی: لندن، انگلستان

یک استارتاپ واقعیت مجازی (VR) آموزشی که یک مجموعه اشتراکی از آزمایشگاه‌های شیمی - فیزیک و برنامه‌های واقعیت مجازی مربوط به آن را ارائه می‌دهد. این استارتاپ هر‌ماه کلیه مواد لازم برای مشتریان به‌منظور انجام آزمایش‌های شیمی و یکسری تجربیات با کمک VR را ارائه می‌دهد تا به آنها در گسترش درک نظری خود از آزمایش‌ها کمک کند.

VIPKid

سال تاسیس: 2013

دفتر مرکزی: پکن، چین

VIPKID یک بستر آموزش آنلاین است که دوره‌های زبان انگلیسی را برای کودکان چینی بین 4تا 15سال فراهم می‌کند. کلیه معلمان این استارتاپ در آمریکای شمالی مستقر هستند و قبل از تدریس توسط مسئولان این شرکت تأیید می‌شوند.

Visits

سال تاسیس: 2014

دفتر مرکزی: توکیو، ژاپن

این استارتاپ یک بستر اکتشاف شغل آنلاین است. Visits به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که به حل امتحانات مورد تأیید شرکت‌ها پرداخته و با کارمندان ارشد شاغل در شرکت‌های مختلف ارتباط برقرار کنند و آموزش‌هایی ببینند و تجربیاتی را کسب کنند.

Stemi

سال تاسیس: 2016

دفتر مرکزی: زاگرب، کرواسی

استارتاپ Stemi راه‌حل خلاقانه‌ای را برای یادگیری با کمک روبات‌ها ارائه کرده است. یعنی، یک عنکبوت روباتی 

شش پا به‌عنوان ابزاری برای یادگیری روباتیک مهندسی برق و برنامه‌نویسی در خدمت مشتریان است.

D2L

سال تاسیس: 1999

دفتر مرکزی: کیچنرف کانادا

این استارتاپ ارائه‌دهنده راه‌حل یادگیری مبتنی بر ابر برای آزمایش، ردیابی، گزارش و کنفرانس وب است. سایر ویژگی‌ها شامل تجزیه و تحلیل و گزارش عملکرد می‌شود. این استارتاپ می‌تواند مطالب را در مؤسسات ذخیره، سازماندهی و به اشتراک بگذارد.

آموزش به کارمندان

استارتاپ آلمانی CoachHub فرصتی مناسب برای ارائه آموزش دیجیتال به کارمندان شرکت‌های مختلف است. یادگیری بهترین کاری است که می‌توانیم در شغل خود داشته باشیم. آموزش دیجیتال از طریق اپلیکیشن و همچنین سایت این شرکت صورت می‌گیرد