۰ نفر

آشنایی با ۱۰شغل خانگی پردرآمد

۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۴۰
کد خبر: 416534
آشنایی با ۱۰شغل خانگی پردرآمد

اگر با بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنید و به دنبال راهی برای کسب درآمد هستید، با ما همراه باشید.

1.    پرورش گیاهان زینتی و دارویی: اگر در خانه فضای کافی دارید و می‌توانید به پرورش گیاهان بپردازید و آن‌ها را در بازارهای محلی بفروشید، این شغل پردرآمد را به شما توصیه می‌کنیم.

2.    ویراستاری: این شغل که نیازی به سرمایه اولیه ندارد. برای کسب درآمد از آن، نیازمند تسلط به مهارت‌های ادبی و دستور زبان هستید. با فراگیری این اصول می‌توانید به یک شغل خانگی پردرآمد دست یابید.

3.    چاپ سیلک: یکی از پرطرفدارترین مشاغل خانگی است که به فضای اندکی نیاز دارد. برای راه‌اندازی این کار لازم است تنها یک دستگاه اتوماتیک یا دستی چاپ سیلک تهیه کرده و آموزش کار با این دستگاه را در سایت‌های آموزشی بیاموزید. و با پذیرش سفارشات، به درآمدزایی برسید. چاپ سیلک  روی لیوان، تی‌شرت، خودکار، کیسه‌های نایلونی، جعبه و ... امکان‌پذیر است. و از این طریق به درآمدزایی می‌رسید.

4.    ترجمه: اگر به یک یا چند زبان خارجی تسلط دارید، می‌توانید با ترجمه متون تخصصی از علم خود به درآمد دست یابید.

5.    راه‌اندازی کترینگ خانگی: استفاده از هنر آشپزی فارغ از جنسیت، یکی از پرطرفدارترین مشاغل خانگی است که در عین جذابیت شغلی درآمد قابل توجهی نیز دارد. جامعه مصرفی را پیدا کنید و محصول باکیفیت خود را عرضه نمایید.

6.    طراحی و پشتیبانی وبسایت: اگر از دانش طراحی وبسایت برخوردارید، می‌توانید با کمک یک دستگاه رایانه و اینترنت پرسرعت برای طراحی و پشتیبانی از سایت‌های مختلف سفارش بگیرید و به این ترتیب به درآمدزایی برسید.

7.    عروسک‌سازی: عروسک‌سازی یک هنر دست قابل ستایش است. برای یادگیری این هنر بی حدومرز از ویدیوهای آموزشی موجود در شبکه‌های مجازی می‌توانید استفاده کنید. مواد اولیه برای شروع این کار بسیار ارزان است و فراگیری آن نیز چندان سخت نیست. با خلاقیت می‌توانید به درآمد خوبی از این را دست یابید.

8.    پرورش بلدرچین: پرورش بلدرچین یکی از مشاغل خانگی پردرآمد در ایران است. با کسب اطلاعات و مهارت‌های لازم و سرمایه‌ای اندک، اقدام به خرید چند بلدرچین کوچک کنید و شرایط رشد آن را فراهم نمایید. در صورت موفقیت در فاز اول پروژه اقدام به گسترش فعالیت خود کنید و با افزایش سرمایه، درآمد بیش‌تری نیز کسب کنید.

9.    پرورش قارچ: در تمامی استان‌های کشور پرورش قارچ توسط سازمان فنی و حرفه‌ ای آموزش داده می‌شود. با فراگیری آن و با یک سرمایه اندک و در یک فضای کم می‌توانید پرورش را آغاز کنید. از طبیعت بیش‌تر بهره ببریم و از الطاف آن به جهت کسب درآمد استفاده کنیم.

10.     هنرهای دستی: این بخش، به زیر شاخه‌های متفاوتی تقسیم می‌شود که از جمله آن می‌توانیم به تهیه وسایل دکوری، صنایع دستی و پکیج‌های خوراکی و جواهرسازی اشاره کرد. اگر در تولید هر کدام از موارد مورد اشاره به مهارت لازم دست یابید، با فروش آن درآمد قابل توجهی کسب خواهید کرد

پیشنهاد ما به شما این است که شجاعت داشته باشید، هنر خود را مخفی نکنید و از آن درآمد کسب کنید. از همین امروز شروع کنید.