۰ نفر

تراس خانه می‌تواند محل درآمد پایدار باشد

۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۲۰:۰۹
کد خبر: 299464
تراس خانه می‌تواند محل درآمد پایدار باشد

کارشناس گل و گیاه زینتی و فضای سبز، با بیان اینکه تولیدات باکیفیت به طور قطع بازار کار خوبی ایجاد می‌کند، گفت: تولیدات سنتی گل و گیاه را باید کنار گذاشت و از روش‌های نوین در تولید استفاده کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جبار صیدی گفت: در خانه‌ها می‌توانیم تراس‌ها را برای تولید گل و گیاه به کار بگیریم و تا 300 هزار تومان در ماه درآمد ایجاد کنیم.

 

وی افزود: اگر شما گل‌های خوبی تولید کنید می‌توانید به راحتی به بازار فروش متصل شوید.

کارشناس گل و گیاه زینتی و فضای سبز با اشاره به اهداف تشکیل این دوره آموزشی تصریح کرد: هدف اصلی کلاس‌های آموزشی گل و گیاه در جهاددانشگاهی یادگیری و در آخر اتصال به بازار فروش است.

وی با بیان اینکه تولیدات باکیفیت به طور قطع بازار کار خوبی ایجاد می‌کند، ادامه داد: تولیدات سنتی گل و گیاه را باید کنار گذاشت و از روش‌های نوین در تولید استفاده کرد.

صیدی با تاکید بر صرفه اقتصادی روش‌های پرورش گل و گیاه خاطرنشان کرد: با استفاده از همین روش‌های جدید توانستیم در روستای یمینان کامیاران رسیدن آلبالو را یک ماه به عقب بندازیم تا سود بیشتری از فروش حاصل شود.

کارشناس گل و گیاه گفت: امروزه به راحتی با کشت بافت می‌توانیم گونه‌های غیربومی ایرانی را در کشور پرورش دهیم.

وی با اشاره به سرفصل‌های تدریسی در این کلاس ها اظهار کرد: روش های جدیدی برای تولید هرچه اقتصادی تر گل و گیاه زینتی وجود دارد که در آموزش های این دوره کلاس های جهاددانشگاهی به آنها اشاره می شود.

صیدی افزود: پرورش گل و گیاه زینتی جدای از صرفه اقتصادی می تواند به سلامت روح و روان نیز کمک کند.

وی در پایان یادآور شد: گیاهان بسیار حساسند و نحوه برخورد با آن ها بسیار در رشدشان موثر است.