۰ نفر

تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا

۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵
کد خبر: 618212
تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در همایش کشوری مشارکت‌های اجتماعی حوزه سلامت، از خدمات موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) تقدیر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ روز گذشته (یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰) همایش کشوری نکوداشت مشارکت‌های اجتماعی حوزه سلامت وزارت بهداشت با حضور بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، زالی، رییس دانشگاه، محمودی، مشاور وزیر بهداشت در حوزه مشارکت‌های اجتماعی، صادقی، مدیر کل سازمان‌های مردم‌نهاد و نیکوکاران سلامت وزارت بهداشت و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان کشوری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

در این همایش، از موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) و ۱۶ تشکل دیگر به عنوان تشکل‌های برتر از بین ۷۰۰ تشکل سلامت به پاس فعالیت‌های موثر در مشارکت جمعی و اجتماعی، با حضور وزیر بهداشت و رییس کمیسیون بهداشت و برخی دیگر از مسئولان و نیکوکاران تقدیر شد.

متن تقدیرنامه وزیر بهداشت: 

موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا)

«خدمات خالصانه جهت جلب رضایت حق تعالی، عرصه‌ای بیکران است که توفیق عمل به آن رحمت و الطاف الهی را موجب می‌گردد. بی‌شک، تلاش و همت شما در راستای نیل به جامعه‌ای سالم در این گنبد دوار به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فراروی زندگی شما خواهد بود. 

شایسته است از شما که با دوستانی مهربان و عزمی راسخ در کوی دل، حدیث خدمت بی منت را سروده‌اید، به عنوان تشکل مردم نهاد برتر، صمیمانه قدردانی نموده و این لوح سپاس را به شکرانه اندیشه شکوهمندتان پیشکش محضر شریفتان نماییم. 

امید است تلاش‌های روز افزونتان در راستای ترویج فرهنگ امر خیر در حوزه سلامت، همواره تداوم یافته و سلامتی و سعادت قرین لحظات زندگی شما باشد.» 

لازم به ذکر است موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) به عنوان نخستین و بزرگترین موسسه مردم ‌نهاد کشور در حوزه مراقبت‌های حمایتی تسکینی، فعالیت خود را با ارائه خدمات طب تسکینی به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان آغاز و با رویکرد بهبود کیفیت زندگی مادران عزیز مبتلا به سرطان و خانواده آنان ادامه داده است. مراکز این موسسه هم‌اکنون در شهرهای بزرگی چون: تهران، اصفهان، قم، مشهد، کرمان و کاشان در حال خدمت‌رسانی هستند که از آغاز فعالیت خود تا به امروز بیش از بیست و سه هزار نفر را تحت حمایت و پشتیبانی خود قرار داده‌اند.

تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا

تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا

تقدیر ویژه وزیر بهداشت از خدمات موسسه مکسا