۰ نفر

تامین کالاهای اساسی شب عید

۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۴۱
کد خبر: 414511
تامین کالاهای اساسی شب عید

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با تاکید بر اهتمام مستمر وزارت صمت، در راستای تأمین کالاهای اساسی، گفت: برای تأمین میوه شب عید از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور به خوبی استفاده خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسین مدرس خیابانی در جلسه ستاد تنظیم بازار که از طریق ویدئو کنفرانس با مسئولان استان گلستان برقرار شده بود، گفت: تمام تلاش مسئولان در ستاد تنظیم بازار، برقراری آرامش و تأمین و توزیع به موقع کالاهای مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال است و بنابراین از تمامی ظرفیت‌ها باید به منظور دستیابی به این هدف استفاده کرد.

وی با اشاره به ضرورت حضور مؤثر اصناف و تشکل‌های تولیدی و صنفی در پیاده سازی برنامه‌های تنظیم بازار شب عید افزود: تمامی واحدهای صنفی و تشکل‌های تولیدی باید همچون همیشه، یاری‌رسان وزارت صنعت در اجرای سیاست‌های در نظر گرفته شده برای تأمین و توزیع به موقع کالاها باشند و بر این اساس، شرایطی را فراهم نمایند تا کالاها به موقع، با قیمت و کیفیت مناسب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

به گفته مدرس خیابانی، در این راستا اصناف و تشکل‌های تولیدی می‌بایست برای تنظیم بازار شب عید و تأمین به موقع کالاهای پرمصرف در این ایام از جمله آجیل، خشکبار، شیرینی، شکلات، میوه، کیف و کفش و پوشاک از تمام توان خود استفاده کرده و حتی در حوزه خدمات نیز، به بهترین نحو تلاش کنند تا خدمات پرمصرف در این ایام تأمین شود.

وی اظهار داشت: برای تأمین میوه شب عید نیز از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور به خوبی استفاده خواهد شد و در این راستا به منظور جلوگیری از گران‌فروشی، ستاد تنظیم بازار بر روند قیمت‌گذاری و توزیع به موقع میوه در ایام پایانی سال نیز وارد عمل خواهد شد.

مدرس خیابانی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع، دقیق و شفاف به مردم در حوزه کالاهای مورد نیاز ایام پایانی سال خاطرنشان کرد: تلاش رسانه‌های بیگانه آن است که با به راه انداختن جنگ رسانه‌ای، شیرینی شب عید را به کام مردم تلخ کنند که اما امیدوار هستیم که با اطلاع رسانی دقیق و صحیح از سوی بخش‌های مختل، مانع از این امر شویم.