۰ نفر

برگذاری نشست روابط عمومی‌های وزارت تعاون و سازمان تابعه با حضور وزیر

۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۲۱:۱۱
کد خبر: 394116
برگذاری نشست روابط عمومی‌های وزارت تعاون و سازمان تابعه با حضور وزیر

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی در این نشست روابط عمومی را چشم و گوش سازمان ها عنوان کرد که باید با برقراری ارتباط صحیح با جامعه وسیعی که جامعه هدفشان محسوب می گردند نیازهای آنها را به موقع، دقیق و منصفانه با رعایت اخلاق و رفتار حرفه ای انتقال دهند .

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی، با توجه به گسترش رسانه های اجتماعی ، اطلاع رسانی شفاف ،سریع و به موقع را از جمله ضرورتهای روابط عمومی امروز عنوان کرد و در این باره افزود :امروزه اطلاع رسانی شفاف است و این امر سبب افزایش عدالت اجتماعی خواهد شد.
وزیر تعاون وظیفه روابط عمومی ها را انتقال صحیح دارایی های ارزشمند  دانست و افزود : افزایش سرمایه های اجتماعی همچنین اعتماد و امید  اجتماعی از جمله مواردی است که امروزه باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد .
شریعتمداری با اشاره به ظرفیتهای زیادی که در بخشها و زیرمجموعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی وجود دارد خاطرنشان کرد  : امروزه روابط عمومی ها باید با اعتماد سازی ، عملکرد مثبت سازمانها را اطلاع رسانی نمایند و شفاف سازی نمایند
وزیرکار با اشاره به وضعیت حساس جامعه با توجه به هجمه های رسانه های غربی خاطرنشان کرد: امروزه با گسترش رسانه ها و شبکه های اجتماعی شناخت این رسانه ها توسط روابط عمومی ها و استفاده از این ظرفیتها و تبدیل آن به فرصت در راستای اطلاع رسانی دقیق از جمله ضرورتها به شمار می آید.
شریعتمتداری از روابط عمومی به عنوان چراغ راه و هدایتگر تلقی کرد و در این باره خاطر نشان ساخت بر اساس فلسفه وجودی و ماموریت روابط عمومی به عنوان حلقه واسطه مردم و سازمانها در امر حفاظت و صیانت از حقوق و منافع هر دوگروه لازم است رویکرد و کارکرد روابط عمومی معطوف افزایش توان علمی و عملی و  پرداختن به امر آموزش و استمرار در امر یادگیری و مهارت افزایی به ویژه در مقوله سواد رسانه ای باشد.
گفتنی است نشست سراسری روابط عمومی های وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی با حضور روابط عمومی های کلیه سازمانهای تابعه از جمله بانک توسعه تعاون در سالن همایش های تلاش برگزار شد.