۰ نفر

ساخت آزمایشگاه استاندارد در مرز ایران و افغانستان

۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۲۲
کد خبر: 214681
ساخت آزمایشگاه استاندارد در مرز ایران و افغانستان

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: اگر کمک‌های لازم صورت گیرد آزمایشگاه مجهزتر از آزمایشگاه افغانستان در مرز ماهیرود ایجاد خواهد شد. همچنین در مورد صادرات سوخت در حال مدیریت هستیم و با طرف افغانستانی مذاکره کردیم.

نیره پیروز بخت امروز (چهارم شهریور) در مراسم افتتاح ساختمان اداری و آزمایشگاهی استاندارد خراسان جنوبی، اظهارکرد: پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود نشان دهنده این است که این دولت در فعالیت‌های خود رو به پیشرفت و توسعه است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: از هفته دولت برای نشان دادن بخشی از عملکرد دولت به مردم استفاده می‌شود.

رئیس سازمان استاندارد ایران با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد درگیر فعالیت‌های همه جانبه است، گفت: این سازمان در فعالیت‌های ملی و بین المللی موفقیت‌های خوبی به دست آورده است.

پیروز بخت ادامه داد: در بحث پروژه‌های عمرانی این سازمان موفق شد حدود ۱۰ پروژه از  ۱۴ پروژه نیمه تمام باقیمانده از دولت قبل را به اتمام رسانده و بهره برداری کند.

وی تصریح کرد: اگر در استان‌های کشور نتوانیم فعالیت‌های خود را به درستی انجام دهیم از هدف اصلی خود یعنی سلامت و ایمنی مردم باز می‌مانیم.

رئیس سازمان استاندارد ایران با بیان اینکه نظام استانداردسازی رویکرد نوینی بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، گفت: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که تنها تعداد محدودی از کالاها استاندارد باشند.

پیروز بخت با بیان اینکه فرآیندها نیز در سازمان ملی استاندارد مورد توجه قرار گرفته است، افزود: طبق سیاست‌های کلی سلامت، برخی از مواد مضر برای بدن باید مدیریت شود که طبق دستور رئیس جمهور استانداردها را تغییر دادیم و تا زمانی که این استانداردها تغییر نکرد اتفاقی در مورد مواد غذایی حاصل نشد.