۰ نفر

«صاپ» رتبه اول بیشترین نرخ رشد نصب در سال٩٨ را کسب کرد

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴
کد خبر: 436646
«صاپ» رتبه اول بیشترین نرخ رشد نصب در سال٩٨ را کسب کرد

بر اساس گزارش صنعت برنامه‌های موبایلی در ایران که توسط «کافه بازار» منتشر شده، اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» رتبه اول بیشترین نرخ رشد تعداد نصب در میان برنامه‌های موبایلی پرداخت سال ٩٨ را از آن خود کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران در هفتم اسفند ماه سال ٩٧ همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن، به‌ منظور رفاه بیشتر مشتریان و عموم هموطنان در استفاده از خدمات پرکاربرد مبتنی‌ بر کارت، آغاز به کار کرد و تا پایان همان سال بیش از ١٠ هزار کاربر آن را نصب کردند. تنوع خدمات و رضایت‌ کاربران موجب استقبال فراوان از آن شد به نحوی که بر اساس گزارش صنعت برنامه‌های موبایلی در ایران که توسط «کافه بازار» منتشر شده، این اپلیکیشن در انتهای سال ٩٨ بیشترین میزان رشد را در تعداد نصب فعال داشته‌‌ و با ٣٢ درصد رشد در میان برنامه‌های موبایلی پرداخت، حایز رتبه اول شد.

«صاپ» اولین اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ایران به سایر بانک‌ها است و تنها سامانه‌ای است که صدور آنلاین بیمه‌نامه به‌ صورت مستقیم را ارائه می‌کند. عملیات فعال‌سازی سامانه به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعبه انجام می‌شود و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی می‌توان فعالیت‌های مالی را از طریق سامانه‌ای امن با کاربری آسان انجام داد.

انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌های عضو شتاب، خرید شارژ آنلاین/ بسته اینترنتی، فروش شارژ به صورت درون‌بانکی، پرداخت به حساب سازمان‌های خیریه و نیکوکاری، پرداخت قبوض، پرداخت قبض موبایل به صورت مستقیم، پرداخت قبوض سازمانی، گردش حساب، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد در لیست محبوب من، رویت گزارش تراکنش‌ها و مدیریت پروفایل مشتری از طریق منوی تنظیمات، مهمترین خدمات ارائه شده از طریق اپلیکیشن «صاپ» است.

همچنین با رونمایی از کیف پول و کدخوان الکترونیک اپلیکیشن پرداخت «صاپ» امکان تراکنش و مراوده مالی سریع و آسان بدون نیاز به حضور فیزیکی کارت‌های بانکی فعال در این اپلیکیشن فراهم شد. انتقال وجه بین دارندگان کیف پول «صاپ»  بدون پرداخت کارمزد بانکی، پرداخت از طریق اسکن بارکد دو بعدی (QR کد) پایانه فروشگاهی در این اپلیکیشن بدون حضور فیزیکی کارت از جمله ویژگی‌های کیف پول «صاپ» به شمار می‌رود.