۰ نفر

در گفت وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

تولیدات شرکت‌های مواد غذایی کاهش نیافته است

۲۸ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷
کد خبر: 431822
تولیدات شرکت‌های مواد غذایی کاهش نیافته است

نایب رییس هیئت مدیره شرکت شیرین شهد طبرستان گفت: تولیدات شرکت های مواد غذایی به استثنای برخی از شرکت ها، کاهش نداشته است.

اقتصادآنلاینسارا محسنی؛ دانیال گیوه چی، نایب رییس هیئت مدیره شرکت شیرین شهد طبرستان در گفت وگو با اقتصادآنلاین گفت: موضوع کرونا دو بخش دارد. بخشی از موضوع، ضرری است که به صاحبان مجموعه ها از لحاظ مالی وارد می شود و بخش دیگر، مربوط به ضرر به کارکنان است.

وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است و باتوجه به نظارت‌هایی که بر روی شرکت‌ها وجود دارد، اکثر مجموعه ها موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند.

گیوه چی تصریح کرد: خوشبختانه ما تعدیل نیرو نداشته‌ایم. با توجه به اینکه صنعت قند و شکر به استثنای روزهای تعطیل اعلام شده، بحران دیگری نداشته است بعید می‌دانم مشمول حمایت پس از گذراندن بحران کرونا شود، زیرا صنعت قند و شکر شامل آن دسته از محصولاتی است که آسیب ندیده و مانند قبل است.

وی اظهار داشت: البته بستگی دارد که بسته حمایتی را چه چیزی درنظر بگیریم. تعدادی از شرکت‌ها خواستار سوء اثر شدن چک‌های برگشتی خود هستند که این امر برای بسیاری اتفاق افتاده است. در مواقعی شرکت‌ها خواستار بخشودگی جرائم خود هستند اما این امر، موضوعی نیست که دولت، منحصرا برای یک کارخانه یا شرکت انجام دهد.