۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امر تولید

۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۹:۲۹
کد خبر: 430912
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امر تولید

رییس هیئت مدیره شرکت سیمان عمران انارک و مدیرعامل شرکت عمران مومان چابهار گفت: تولید کمتر از سه ماه گذشته شده اما تمام پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت درنظر گرفته است بایستی در تمام کارگاه‌ها اجرا شود.

اقتصادآنلاین – سارا محسنی؛ محمود گوهرین، رییس هیئت مدیره شرکت سیمان عمران انارک و مدیرعامل شرکت عمران مومان چابهار در گفت وگو با اقتصادآنلاین گفت: رعایت موارد بهداشتی موجب شده است که کارکنان، آزمایش‌های زیادی را روزانه برای اطمینان از سلامت خود انجام  دهند و این امر، اندکی وقت تولید را در کارگاه‌ها می گیرد اما تولید درحال انجام است.

مدیرعامل شرکت عمران مومان چابهار گفت: با صحبت‌هایی که با مدیران وزارت بهداشت شده است، سعی بر گذراندن اوضاع است و خوشبختانه تاکنون موارد ابتلا به کرونا را نداشته‌ایم و کار در حال انجام است.

وی افزود: همانگونه که سال 99، سال جهش تولید نامگذاری شده است، بایستی تولید را ادامه دهیم. تولید مانند سال گذشته نیست و برای افزایش آن باید تلاش مضاعفی را به کار ببریم.

گوهرین اضافه کرد: تولید بیشتر در دستور کار همه شرکت‌ها قرار گرفته است اما این تولید بیشتر برای شرکت‌ها، هزینه‌هایی در بر خواهد داشت و ما از دولت انتظار داریم که پرداخت این هزینه‌ها را با دادن وام، ارائه تسهیلات و کمک‌هایی که بایستی انجام دهد، برای شرکت‌ها آسان تر کند.

رییس هیئت مدیره شرکت سیمان عمران انارک تصریح کرد: صادرات در این شرایط مشکل است. ما درحال حاضر صادرات نداریم اما شرکت‌هایی وجود دارند که محصولات خود را صادر می کنند و با مشکل مواجه می‌شوند. ما در بندرعباس انباری داریم که شرکت‌ها، تولیدات خود را در این انبار نگهداری می‌کنند و سعی داریم این محصولات را صادر کنیم. قبل از شروع سال جدید به کشورهایی مانند هندوستان، صادرات داشته‌ایم اما با شروع سال جدید، صادرات را قطع کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: باوجود اینکه بسیاری از مغازه‌های فروش سیمان بسته بوده اند، برای فروش سیمان دچار مشکل نشده‌ایم و از ابتدای سال، کار درحال انجام است. هرچند میزان سیمانی که فروخته می شود، کمتر شده است اما با شروع فعالیت‌ها، این موضوع نیز حل می شود.