۰ نفر

در گفت وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

تولید ماسک در فازهای شهر جدید پردیس

۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲
کد خبر: 430318
تولید ماسک در فازهای شهر جدید پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در فاز 8، اقدام به تولید ماسک کرده و این فاز را به تیم توزیع کننده ماسک اختصاص داده ایم اما فازهای دیگر نیز درحال اقدام برای توزیع ماسک هستند.

اقتصادآنلاین – سارا محسنی؛ مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت وگو با اقتصادآنلاین گفت: تولید مواد ضدغفونی کننده نداشته ایم اما به دنبال مکانی برای این امر هستیم تا این مواد را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی اظهار داشت: نمیتوان در این مقطع، نظر قطعی داد اما کم شدن ساخت و ساز، اثر خود را بر صنعت مسکن خواهد گذاشت اما پیش بینی بنده این است که مسکن از رکود خارج خواهد شد.

هدایت درخصوص تامین سلامت کارگران ساختمانی گفت: با آزمایشگاهی قرارداد بسته شده است و کارگران در این آزمایشگاه در فاز 11 با انجام آزمایش ها از سلامت خود مطمئن می شوند و سعی در حفظ سلامتی آنها داریم. در دیگر فازها نیز، پروتکل بهداشتی به پیمانکاران ابلاغ شده است و درحال رعایت کردن این پروتکل ها هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: از 82 هزار واحد مسکن مهر، 45 هزار واحد افتتاح شده است و پیش بینی می شود 15 هزار واحد در تیرماه افتتاح شود. 22 هزار واحد مسکونی باقی مانده نیز تا پایان سال 99 ساخته خواهد شد.