۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

رکود مسکن در حال افزایش است

۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۳۲
کد خبر: 424642
رکود مسکن در حال افزایش است

مدیرعامل شرکت هریسون و عضو هیئت مدیره سندیکای شرکت های ساختمانی ایران گفت: رکود زیادی در بخش مسکن و صنعت ساخت و ساز وجود دارد و این رکود درحال افزایش است.

اقتصادآنلاینسارا محسنی؛ جواد خوانساری، مدیرعامل شرکت هریسون و عضو هیئت مدیره سندیکای شرکت‌های ساختمانی در گفت وگو با اقتصادآنلاین گفت: مردم رغبت و امکانی برای خرید مسکن ندارند و باتوجه به مشکلاتی که در خصوص مسکن‌های وزارت راه و شهرسازی وجود دارد، قادر به اقدام برای خرید مسکن‌های وزارتخانه نیستند و این موضوعات، بخش مسکن را درگیر کرده است.

وی اظهار داشت: یکی از مسائل عمده ای که به وجود آمده در خصوص گردش پول در کشور است. گردش پول در کشور به خوبی صورت نمی‌گیرد و بانک‌ها نمی توانند تسهیلات را اختصاص دهند و مشکلات زیادی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت هریسون تصریح کرد: دولت و مسئولان گرفتاری‌های زیادی دارند و حمایتی وجود ندارد. متاسفانه به دلیل مشکلات زیاد، دولت و مدیران مجالی برای رسیدگی به مشکلات صنعت ساخت وساز و مسکن ندارند.

خوانساری بیان کرد: درحال سپری کردن دوران سختی هستیم و مشکلاتی که درحال حاضر پیش آمده، موارد زیادی را تحت تاثیر خود قرار داده است و به این دلیل، اظهار نطر دقیق مشکل است و حتی نمیتوان گفت که وضعیت رکود تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.