۰ نفر

در گفت وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

خبرهایی که در خصوص بازگشایی مرزها وجود دارد، نادرست است

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۰۶
کد خبر: 422891
خبرهایی که در خصوص بازگشایی مرزها وجود دارد، نادرست است

مدیرعامل شرکت زرین جم مارینا (سان استار) گفت: باتوجه به شرایط موجود در کشور و گسترش بیماری کرونا، میزان تولیدات را نصف کرده ایم و کارکنان به صورت یک روز در میان، تولید را انجام می دهند تا تجمع کمتری صورت بگیرد و تعداد کمتری از افراد در کنار یکدیگر قرار گیرند.

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ حازم میزبان، مدیرعامل شرکت سان استار در گفت وگو با اقتصادآنلاین گفت: در شرایط فعلی که برخی از شرکت ها ممکن است کارکنان خود را تعدیل کنند، در شرکت سان استار تعدیلی صورت نگرفته اما میزان تولیدات نصف شده است.

وی درخصوص تاثیرات شرایط کشور و بیماری کرونا بر میزان فروش گفت: وضعیت فروش درحال حاضر مشخص نمی شود و پس از گذشت چند ماه تاثیرات خود را نشان می دهد و مشخص خواهد شد که محصولات بازگشت داده می شوند یا خیر.

میزبان اظهار داشت: دولت حمایتی از تولیدکنندگان ندارد و تغییری در رفتار دولت با تولیدکنندگان صورت نگرفته است و تولیدکنندگان تکیه به توان خود دارند.

مدیرعامل شرکت سان استار درخصوص وضعیت صادرات تصریح کرد: صادرات صورت نمی گیرد و به طور کلی قطع شده است زیرا تمامی مرزها بسته شده و هنوز باز نشده اند. خبرهایی که درخصوص بازگشایی مرزها وجود دارد، نادرست است.