۰ نفر

در گفت وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

بازار روند کاهشی نخواهد داشت

۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸
کد خبر: 419377
بازار روند کاهشی نخواهد داشت

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سامان مجد گفت: به دلیل حجم بالای نقدینگی، بازار روند کاهشی نخواهد داشت.

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ محمدمهدی مومن زاده، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سامان مجد در گفت وگو با اقتصادآنلاین گفت: فعلا محرکی برای خروج نقدینگی از بازار وجود ندارد و بازار روند صعودی خود را کمابیش ادامه می دهد.

وی افزود: در مدت زمان باقی مانده با توجه به اینکه برخی از سهم ها تا حدودی ارزش گذاری زیادی داشته اند و بازارهای رقیب مانند ارز و طلا برای مردم جذابیت زیادی پیدا کرده اند، ممکن است سهم هایی که به لحاظ بنیادی، مقداری ضعیف هستند با فروشنده های بیشتری مواجه شوند اما سهم های بنیادی مانند فلزات اساسی، سهم هایی هستند که ریسک کمتری برای خریداران دارند.

مومن زاده اظهار داشت: باتوجه به افزایش قیمتی که وجود داشته و بالا بودن حجم نقدینگی، بازار ارز و طلا با استقبال رو به رو شده است اما این موضوع از جذابیت بازار بورس کم نمی کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سامان مجد تصریح کرد: سامان مجد در سهم های بنیادی در حال سرمایه گذاری بوده و وضعیت پرتفو و سرمایه گذاری ما در مقایسه با سال گذشته بهتر شده است. اقدامات پژوهشی و تحلیلی نیز در هر ماه تحت عنوان دیده بان به بازار عرضه می شود که مورد استقبال سهام داران قرار گرفته است.

وی بیان کرد: مهم ترین موضوع درحال حاضر، نقدینگی بوده و موضوعات سیاسی فعلا در بازار تاثیری نداشته و بعید است که تاثیری بگذارد. در هر زمان که کوچ نقدینگی رخ دهد، بازار با اختلال مواجه خواهد شد.