۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

اتفاقات پیش رو قابل پیش‌بینی نیستند

۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷
کد خبر: 401723
اتفاقات پیش رو قابل پیش‌بینی نیستند

مدیرعامل شرکت نیرو سرمایه گفت: در مدت زمانی کوتاه، تغییرات زیادی درخصوص نرخ دلار و ارزش سهام ها رخ داده است و این امر، اتفاقات آینده را غیرقابل پیش بینی کرده است و نمیتوان پاسخ قطعی به سوالات داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد شادرام، مدیرعامل نیرو سرمایه در گفتگو با اقتصادآنلاین گفت: امید است که در سال جاری سوددهی مناسبی وجود داشته باشد و وضعیت بهبود یابد اما این امر نیازمند سوددهی به صورت کلی و سود دهی شرکت های زیرمجموعه است.

وی اظهار داشت: شرکت های زیرمجموعه ای وجود دارد که در حوزه های مختلفی مانند پیمانکاری، خدماتی، خدمات معدنی و... فعالیت می کنند اما نمی‌توانند در شرایط فعلی، برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

میرعامل نیرو سرمایه اضافه کرد: چون نرخ ها به طور مرتب درحال تغییر و درحال افزایش است این شرکت ها نمی‌توانند برنامه ریزی مناسبی داشته باشند. برای مثال این شرکت ها با نرخ مشخصی مناقصه را به پایان می رسانند اما در پایان کار با ضرر زیادی مواجه می شوند و دلیل این امر تغییرات زیاد است.

شادرام تصریح کرد: حمایت خاصی از سوی دولت و نهادهای مربوطه از شرکت های فعال در این حوزه وجود ندارد و توان و ظرفیت تعداد زیادی از شرکت ها از بین رفته است.

وی درخصوص وضعیت سهام نیرو سرمایه گفت: خوش‌بختانه وضعیت سهام این شرکت طی دو سال گذشته رشد داشته است اما باید تاثیر عوامل مختلف را درنظر گرفت و باید دید چه شرایطی رقم خواهد خورد.