۰ نفر

استخدام محتوی نویس در وبسایت فرهنگی آموزشی دانشکده آنلاین در تهران

۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵
کد خبر: 515083

وبسایت فرهنگی آموزشی دانشکده آنلاین، در استان تهران فعالیت خود را در جهت تولید و آماده سازی محتوای آموزشی شروع کرده است و برای تکمیل تیم تولید محتوای آموزشی خود احتیاج به افراد متخصص در زمینه های: ریاضی ، علوم تجربی ، عربی ، زبان انگلیسی ، آشنا به تست های کنکور و مباحث مربوط به کنکور، زبان فرانسه، زبان آلمانی و تمام دروس مربوط به پایه های تحصیلی ابتدایی تا کنکور ، دارد.

محتوی نویس
جنسیت: آقا، خانم
نوع همکاری: دورکاری
افراد متخصص در زمینه های : ریاضی ، علوم تجربی ، عربی ، زبان انگلیسی
آشنا به تست های کنکور و مباحث مربوط به کنکور ، زبان فرانسه ، زبان آلمانی و تمام دروس مربوط به پایه های تحصیلی ابتدایی تا کنکور
شرح کار :
نوشتن مقالات آموزشی به شکل راحت و ساده و قابل درک برای دانش آموزان و کاملا مفهومی به شکلی که واقعا بشود از طریق این مقالات مباحث را فراگرفت .
مقالات باید کوتاه و حداکثر 6 صفحه باشند .
کار کاملا به صورت دورکار میباشد و هیچ نیازی به مراجعه به شرکت و قرارداد از طرف شرکت ما وجود ندارد ، مگر بنا به درخواست شما قراردادی تنظیم گردد .
عنوان مقالات با توجه به تخصص شما ، اعلام میشود و قیمت آن قابل بحث و توافقی خواهد بود ، بابت هر مقاله توافق جدید ایجاد میگردد یا بنا به یک توافق کلی تمام مقالات قیمت گذاری میشوند .
نام و عکس شما در هنگام انتشار مقالات به عنوان نویسنده آن ها درج خواهد شد .
تعداد مقالات و زمان آماده سازی آن ها بعد از شروع همکاری و با هماهنگی خود شما تعیین می گردد .
دارا بودن مدرک تحصیلی یا تجربه آموزش مزیت حساب میشود .
پرداختی ها به ازای هر مقاله ، در هنگام تحویل آن و بررسی توسط تیم سئو و مشاور آموزش ما و تایید مقاله میباشد و اگر مقاله تایید نشود ، اطلاع داده میشود تا ویرایش گردد .
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.
لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.
اطلاعات تماس
واتساپ: 09128894983