۰ نفر

توضیح سخنگوی دولت در مورد تیتر جنجالی از سخنان او با موضوع مجوز تیراندازی

۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹
کد خبر: 680345
توضیح سخنگوی دولت در مورد تیتر جنجالی از سخنان او با موضوع مجوز تیراندازی

در پی انتشار خبری به نقل از سخنگوی دولت مبنی بر این که برای دولت مثل آب خوردن بود که دستور شلیک با تیر جنگی به معترضان را بدهد؛ بهادری جهرمی در این ویدئو توضیحاتی را در مورد تکذیب این سخنان خود ارائه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، توضیحاتی را در مورد حاشیه جلسه با دانشجویان توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی دولت گفت: «شب حدود ساعت 10:30 رفتم خوابگاه و تا ساعت 2 بامداد خوابگاه بودم که سه الی چهار ساعت جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد. از 4 ساعت جلسه پرسش و پاسخ یک جمله منتشر کردند (چون نباید اجازه دهد حرف شنیده شود). آن یک جمله‌ای هم که منتشر شد چه بود؟ پرسش کننده از من می‌پرسد چرا برخورد سخت نمی‌کنید؟ چرا مثلا حاکمیت اجازه تیراندازی نداده است؟

من در پاسخ می‌گویم این کار که راهکارنیست؛ همیشه توانستن به معنای درست بودن نیست. مثلا بیماری به شما مراجعه می‌کند و پایش عفونت کرده است، ساده‌ترین راه این است که پایِ بیمار را قطع کنید،‌ آیا این درست‌ترین راه است؟ نه باید عفونت درمان شود، اتفاقا هنر شما در این است که عفونت را درمان کنید. عین همین توضیح را دادم و دوستان ما کلیپ آن را نیز منتشر کردند. دقیقا برعکس آن را تیتر می‌زنند، چرا؟ چون کارش این است که باید جنگ شناختی راه بیندازد و مانع شود مردمم صدای من را بشنوند و من صدای مردمم را بشنوم. کارشان این است و باید در مخاطب تصور غلط ایجاد کند.»