۰ نفر

نماینده مجلس: آیا در کشورهای دیگر پلیس تماشا می کند تا آنها را خلع سلاح کنند؟ + فیلم

۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳
کد خبر: 679520
 نماینده مجلس: آیا در کشورهای دیگر پلیس تماشا می کند تا آنها را خلع سلاح کنند؟ + فیلم

نماینده تهران در مجلس گفت: شما ببینید در کجای دنیا برخورد پلیس اینگونه است؟ در وقایع کرج دیدید که چه برخوردی شد، واقعاً در کجای دنیا اگر به پلیس و مقر پلیس حمله شود و پلیس را خلع سلاح کنند، برخورد جدی صورت نمی‌گیرد؟

به گزارش اقتصادآنلاین، نشست گفت‌وگوی دانشجویی «صدای ما باشید» ظهر امروز در سالن جابر بن حیان دانشکده شیمی دانشگاه شریف برگزار شد.

سید محسن دهنوی نماینده تهران در مجلس هم در این نشست گفت: در بحث برخوردها و صحبت‌هایی که دوستان گفتند، ما هم دانشجو بودیم و بیش از یک دهه از عمر من در این دانشگاه سپری شده است. ده‌ها و صدها نشست دانشجویی در این سال‌ها داشتیم، طبیعی هم بوده که شاید برخوردی هم باهم داشتیم و عکسی هم از ما منتشر شده اما فقط دشمنی نبود، دوستی هم بود. برخی جریانات تلاش دارند فضا را متشنج کنند و درگیری و برخورد شود تا فرصت گفت‌وگو میان ما گرفته شود.

وی افزود: در همان سیستان و بلوچستان ما همواره گفتیم و تاکید داریم که اگر قصوری شده باید بررسی شود و برخورد هم صورت گیرد. در نقاط دیگر کشور و در تهران هم اگر اشتباهاتی صورت گرفته و برخوردهای بدی بوده که تصاویری هم منتشر شده باید پیگیری و برخورد شود. اما دوستان دقت داشته باشید که نیروی انتظامی ما در همین اعتراضات هم اجازه استفاده از گلوله جنگی ندارد، بله پینت بال و گلوله پلاستیکی استفاده می‌شود اما گلوله جنگی نه، شما ببینید در کجای دنیا برخورد پلیس اینگونه است؟ در وقایع کرج دیدید که چه برخوردی شد، واقعاً در کجای دنیا اگر به پلیس و مقر پلیس حمله شود و پلیس را خلع سلاح کنند، برخورد جدی صورت نمی‌گیرد؟