۰ نفر

۲۰ هزار جنگجوی چچنی در جشن تولد پوتین شرکت کردند + فیلم

۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵
کد خبر: 672554
۲۰ هزار جنگجوی چچنی در جشن تولد پوتین شرکت کردند + فیلم

هزاران جنگجوی چچنی در یک تجمع هراس افکن روز تولد رئیس جمهور روسیه را تبریک گفتند.

به گزارش اقتصادآنلاین، ویدئوی منتشر شده توسط رهبر چچن، نشان می‌دهد که بیش از ۲۰۰۰۰ مبارز در چچن صف کشیده اند تا ۷۰ سالگی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را تبریک بگویند.

رمضان قدیروف، رهبر چچن فاش کرد که بیش از ۲۰۰۰۰ مبارز نخبه در چچن حضور داشتند تا به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در هفتادمین سالگرد تولد او احترام بگذارند.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: ما روز مهم امروز را با تشکیل رسمی واحد‌های برق جمهوری چچن آغاز کردیم.

این مراسم به هفتادمین سالگرد رئیس جمهور روسیه، اختصاص داشت. هزاران جنگجوی چچنی در میدان رژه صف آرایی کردند تا از پوتین حمایت کنند و سالگرد تولدش را تبریک گفتند.

رمضان قدیروف افزود: من به گرمی به این فرزندان شایسته مردم چچن سلام کردم که هر لحظه آماده دفاع از میهن و انجام هر دستور رهبر برجسته ما هستند.

وی افزود: ما با یک صدای بیست هزار نفری، تولد ولادیمیر پوتین را تبریک گفتیم. حقیقت پشت سر ماست، به این معنی که ما حتی قوی‌تر خواهیم شد و مطمئناً پیروز خواهیم شد! زنده باد روسیه! زنده باد رهبر ملی ما ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین!

رژه ویژه تولد پوتین در چچن پس از آن برگزار می‌شود که استیون سیگال بازیگر مشهور هالیوود نیز تولد رئیس جمهور روسیه را تبریک گفت.

سیگال در سخنانی از طریق استوری‌های اینستاگرام خود گفت: تازه متوجه شدم که امروز روز بسیار مهمی است. امروز تولد پرزیدنت پوتین است و من فکر می‌کنم که اکنون در زمان‌های بسیار سختی زندگی می‌کنیم. او یکی از بزرگترین رهبران جهان و یکی از بزرگترین روسای جمهور جهان است. من واقعاً امیدوارم و دعا می‌کنم که او حمایت و عشق و احترامی را که نیاز دارد به دست آورد؛ و اینکه همه مصیبت‌هایی که اکنون در جریان است به زودی تمام می‌شود و ما در دنیای صلح زندگی کنیم.