۰ نفر

باشگاه استقلال به معاون اول رییس جمهور نامه زد اما جواب نگرفت!

۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۳۴
کد خبر: 702518
باشگاه استقلال به معاون اول رییس جمهور نامه زد اما جواب نگرفت!

باشگاه استقلال برای تهیه مطالبات سرمربی اسبق این تیم دست به دامن معاون اول رئیس جمهور شد اما همچنان جوابی نگرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهمترین دغدغه این روزهای باشگاه استقلال تهیه پول استراماچونی سرمربی اسبق این تیم است. با قیمت یوروی این روزها استقلالی ها باید مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تهیه کنند و تا قبل از ۱۱ فروردین به حساب این مربی ایتالیایی واریز کنند و گرنه با جرایم سنگینی از سوی فیفا روبرو می شوند.

مدیریت باشگاه استقلال در این راستا نامه نگاری های رسمی با حمید سجادی وزیر ورزش هم داشته اند و خواستار کمک به این باشگاه شده اند. استقلالی ها مدعی هستند همان طور که وزارت ورزش برای پرداخت مطالبات کالدرون به باشگاه پرسپولیس کمک کرده در همین زمینه هم به استقلال کمک کند.

از سوی دیگر مسئولان این باشگاه در نامه ای رسمی به محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ضمن تشریح مشکلات باشگاه برای تهیه این پول از تبعات عدم پرداخت آن هم نوشته اند. این نامه دو هفته پیش ارسال شده اما استقلالی ها هنوز هیچ جوابی دریافت نکرده اند.

پیگیری ها از باشگاه استقلال حکایت از این دارد که مسئولان این باشگاه همچنان در انتظار هستند تا معاون اول رئیس جمهور پاسخ این نامه را بدهد. استقلالی ها همچنین با مهدی تاج رئیس فدراسیون هم در مورد این مشکل صحبت هایی داشته اند.