۰ نفر

حکم وزیر ورزش برای یک مداح

۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبر: 700568
حکم وزیر ورزش برای یک مداح

در حکمی از سوی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مسعود پیرایش سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی و جایگزین عابد حقدادی مدیرکل سابق ورزش استان و منصوب دولت قبل در استان شد. پیرایش متولد ۱۳۶۶ عضو کانون مداحان کشور است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم؛ در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، یکی از نیرو‌های جوان با تجربه، توانمند، دهه شصتی و بومی استان مرکزی سکان‌دار ورزش و جوانان استان مرکزی شد.

طی حکمی از سوی حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان "مسعود پیرایش" سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی و جایگزین عابد حقدادی مدیرکل سابق ورزش استان و منصوب دولت قبل در استان شد.

مسعود پیرایش از جوانان دهه شصتی و متولد ۱۳۶۶ در اراک و از خانواده جانبازان سرافراز و ایثارگر استان مرکزی و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی با گرایش تحول و کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اراک است.

پیرایش که سال‌ها در حوزه‌های علمی، فرهنگی، تربیتی کار کرده در شهر اراک، استان مرکزی و نیز سطح کشور به عنوان یک چهره فرهنگی و مذهبی شناخته می‌شود که سال‌ها در حوزه‌های تربیتی عملکگرد موفقی داشته است.

مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مرکزی، دبیر کمیته انضباطی دانشجویی دانشگاه پیام نور استان، نائب رئیس شورای ورزشی دانشگاه پیام نور استان، عضو کارگروه بررسی صلاحیت عمومی جذب هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان، مسئول امور شاهد و ایثارگر دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور استان مرکزی بخشی از فعالیت‌های وی به شمار می‌رود.

همچنین پیرایش مبلغ برتر کنگره ملی تبلیغ کشوردر سال ۱۳۹۹، فعال فرهنگی قرآنی سطح کشور، عضو کانون مداحان کشور، حائز رتبه‌های برتر در رشته‌های قرآنی در سطح کشور و استانی، دبیر قرارگاه کشوری فرهنگی امام هادی (ع)، مسئول برگزاری دوره‌های طرح ولایت استانی، مسئول برگزاری دوره‌های کادرسازی تنویر و برهان بوده است.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حوزه فعالیت حرفه‌ای ورزش نیز در رشته ورزشی تکواندو نیز دارای کمربند مشکی دان ۱ است و سال‌ها در این رشته ورزشی فعالیت کرده است.