۰ نفر

واکنش کی روش به طرح پیراهن تیم ملی / آخرین وضعیت لژیونرهای مصدوم

۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبر: 680042
واکنش کی روش به طرح پیراهن تیم ملی / آخرین وضعیت لژیونرهای مصدوم

سرمربی تیم فوتبال ایران می‌گوید "شرایط آماده‌سازی تیم‌ملی صحیح نیست و بهترین آماده‌سازی نیست ولی این یک نگاه واقع‌گرایانه برای دستیابی به کارهای مقدور است."

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم‌ملی اظهار کرد: فردا برای ما یک روز کاری خواهد بود. بازی با نیکاراگوئه برای ما یک بازی تمرینی است. در اردوی تهران چند بازیکن جوان همراه ما هستند که به اعتقاد من آینده فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۶ خواهند بود. ۱۰ بازیکن بزرگسال همراه خوهیم داشت و مهم این است که این بازیکان فردا بازی کنند.

وی درباره کیفیت پیراهن تیم ملی در جام‌جهانی گفت: در این زمینه با فدراسیون و اسپانسر همراه بودم و همه چیز مورد قبول است.

او تصریح کرد: ما همیشه با آقای تاج، مدیر تیم و آقای نبی جلسه داریم و در این جلسه‌های ما درباره جزئیات صحبت می‌کنیم چون من علاقه دارم که جزئیات به طور کامل پیاده شوند و کارها را از نظر لجستیک، آنالیز و پزشکی پیگیری می‌کنیم. یکی از دوستانم به نام برونو که یک مربی است به من کمک خواهد کرد و از طرفی هم آقای مارکار آقاجانیان هم از فوتبال ایران شناخت دارد و به ما کمک می‌کند.

کی‌روش درباره اعلام فهرست نهایی تیم‌ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ توضیح داد: این طبیعی است. اکثر تیم‌ها مانند برزیل بازیکنانشان در حال بازی هستند یا قطر و عربستان و ولز کاملا در اردو هستند. شرایط ما متفاوت است چرا که نصف تیم را در اختیار داریم و نیمی دیگر در خارج از کشور هستند. شرایط متفاوت باعث می‌شود که راهکار متفاوت داشته باشیم.

او درباره وضعیت لژیونرها به خصوص مصدومیت سردار آزمون گفت: همانطور که گفتم سردار در باشگاهش کارش را انجام می‌دهد و زیر نظر بایرلورکوزن است. ما هم البته مسائل را از نزدیک بررسی می‌کنیم. یکی از مربیان ما از نزدیک در کنار سردار است و وضعیت او را زیر نظر دارد. همانطور که می‌دانید برخی از بازیکنانمان مانند طارمی و میلاد محمدی بازی می‌کنند اما برخی دیگر مانند علیرضا جهانبخش و سامان قدوس در تیم‌هایشان بازی نمی‌کنند. به همین خاطر کاری که من انجام دادم این است که دستیاران شخصی‌ام مانند میکائیل و برونو را نزد آن‌ها فرستادم که از نظر روحی و فیزیکی به آن‌ها کمک کنند تا آن‌ها از این نظر در بهترین شرایط باشند.

سرمربی تیم‌ملی در پایان بیان کرد: در آخر راجع به آماده‌سازی‌مان دوست دارم این نکته را اضافه کنم؛ آیا این شرایط آماده‌سازی صحیح است؟ خیر. آیا این بهترین آماده‌سازی است؟ خیر ولی این یک نگاه واقع‌گرایانه برای دستیابی به کارهای مقدور است. کاری که تلاش کردیم این است که خط مقدممان را تا سر حد تمام پوشش دهیم. الان باید برویم، بازی کنیم و لذت ببریم.