۰ نفر

تاج خبر داد؛

بازگشت دو مدافع میانی تیم ملی به تمرینات

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
کد خبر: 678236
بازگشت دو مدافع میانی تیم ملی به تمرینات

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد دو مدافع میانی تیم ملی از امروز در تمرینات شرکت خواهند کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی تاج درباره دلخوری کارلوس کی‌روش از شرایط شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان و عدم حضور این دو بازیکن در تمرینات تیم ملی اظهار داشت: به نظر می‌رسد امروز این بازیکنان رسیده‌اند. با آقای شیخ حمد (رییس فدراسیون قطر) صحبت کردم. باشگاه الاهلی کار غیر منطقی انجام داده بود. این دو بازیکن هم برگشتند و فکر می‌کنم امروز هم به تمرین بیایند.

وی در مورد جلسه هیات رییسه فدراسیون در روزهای گذشته عنوان کرد: جلسه خوبی بود؛ به هر حال خیلی وقت بود هیات رییسه جلسه‌ای نداشت و صحبت‌های متفاوتی می‌شد. مسائل جاری و موضوعاتی بود که باید دنبال می‌کردیم و خدا را شکر جلسه خیلی خوبی بود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود کی‌روش از وضعیت کمپ تیم ایران در قطر ناراضی است، گفت: چیزی برای شفاف‌سازی نیست، در قطر تعدادی هتل وجود دارد که به ۳۲ تیم دادند. کمپ ایران را ندیدم اما طبق صحبتی که با کی‌روش داشتم؛ محل اسکان ما در قطر مانند کمپ لوکوموتیو که در جام جهانی روسیه داشتیم نبود و امکانات محدودتری دارد.

تاج ادامه داد: این امکانات در اختیار قطر نیست و فیفا آن را به تیم ایران تخصیص داده است. فیفا این محل را داده و آن زمان فدراسیون ما هم گرفته است؛ اگر قرار بر تعویض بود باید همان زمان انجام می‌شد و الآن مجالی برای تعویض نیست ولی مجالی برای ترمیم و رفع مشکلات است که در حال انجام آن هستیم.

وی در واکنش به سوالی درباره انتخاب جایگزین مهدی مهدوی‌کیا در تیم امید گفت: فعلاً که بحث امید مطرح نیست!