۰ نفر

صدرنشینی پرسپولیس با اولین گل شیخ

۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰
کد خبر: 676911
صدرنشینی پرسپولیس با اولین گل شیخ

پرسپولیس در هفته یازدهم موفق به شکست مس کرمان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس؛ در ادامه هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که از امروز (پنجشنبه) آغاز شده است، تیم‌ پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان رفت که این دیدار با تگ گل شیخ دیاباته به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا.

ترکیب مس کرمان: حسین شهریاری، حسن مرادی‌فر، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی، جلال عبدی، محمد ستاری، علی تهارمی، عارف رستمی، سامان تورانیان، احمد نصیری و امین کاظمیان.

داور: عباس راکی

دقیقه ۱۱: سعید صادقی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس قرار گرفت که ضربه چیپ این بازیکن از روی خط دروازه توسط مدافع مس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۱۳: یورگن لوکادیا در سمت چپ دروازه مس صاحب موقعیت شد که شوت زاویه بسته او با دفع حسین شهریاری همراه شد.

دقیقه ۳۵: علی تهارمی از مس کرمان با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۱: پاس رو به عقب مهدی ترابی در نزدیکی نقطه پنالتی به سروش رفیعی رسید و این بازیکن درحالی که هیچ مزاحمی نداشت، توپ به خوبی روی پایش ننشست و با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: مهدی ترابی از سمت چپ فرار کرد و شیخ را در موقعیت تک به تک قرار داد اما کمک داور آفساید ترابی را گرفت.

دقیقه ۵۱: دیاباته در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۶۰: پاس عالی لوکادیا، دیاباته را در موقعیت خوبی قرار داد اما پس از کنترل سینه شیخ توپ از او فاصله گرفت و شهریاری توپ را جمع کرد.

دقیقه ۶۷: سانتر عالی دانیال اسماعیلی فر توپ را به دیاباته رساند اما ضربه سر این مهاجم قدرت لازم را نداشت. ضمن اینکه در این صحنه مدافع مس روی شیخ خراب شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت.

دقیقه ۷۳: سروش رفیعی از سمت راست سانتر خط کشی شده‌ای روی بند کفش شیخ دیاباته ارسال کرد و مهاجم بلند قامت سرخ‌ها با پای چپ نخستین گل خود با پیراهن پرسپولیس را به ثمر رساند.