۰ نفر

واکنش فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی به ماجرای الناز رکابی

۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۳۱
کد خبر: 674915
واکنش فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی به ماجرای الناز رکابی

فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی نسبت به ماجرای پیش آمده برای الناز رکابی واکنش نشان داد و نوشت که با فدراسیون سنگنوردی ایران در تماس است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) به ماجرای الناز رکابی واکنش نشان داد و نوشت: "فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) از اخبار مربوط به الناز رکابی ورزشکار ایران  مطلع است.اطلاعات زیادی در حوزه عمومی در مورد خانم رکابی وجود دارد و ما به عنوان یک سازمان تلاش کرده‌ایم واقعیت‌ها را مشخص کنیم. هم‌چنین با خانم رکابی و فدراسیون سنگنوردی ایران در تماس بوده‌ایم. درک ما این بوده که او در حال بازگشت به ایران است."

فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) هم‌چنین نوشته است: "مهم است که تاکید کنیم که ایمنی ورزشکاران برای ما بسیار مهم است و ما از هر تلاشی برای حفظ امنیت یک عضو ارزشمند جامعه خود در این شرایط حمایت می‌کنیم. "

به گزارش ایسنا، پیش از این پوشش الناز رکابی به عنوان ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا حاشیه‌هایی ایجاد کرده بود.  او پس از حاشیه‌های ایجاد شده در استوری اینستاگرامش توضیح داد "با سلام خدمت تمام هم‌وطنان عزیز و شریف ایران، اینجانب الناز رکابی، با سابقه ۲۰ سال عضویت در تیم ملی سنگ‌نوردی ضمن عذرخواهی بابت نگرانی‌هایی که ایجاد کردم، باید اعلام کنم طبق حساسیت‌های موجود در فینال مسابقات قهرمانی آسیا که در کره‌جنوبی برگزار شد، به دلیل زمان‌بندی نامناسب و فراخوانی غیرقابل پیش‌بینی بنده برای صعود به دیواره سهوا پوشش بنده دچار مشکل شد. در حال حاضر طبق زمان‌بندی از قبل تعیین شده، به همراه تیم در حال بازگشت به ایران هستم."