۰ نفر

مدیرعامل پرسپولیس در آستانه برکناری

۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹
کد خبر: 674859
مدیرعامل پرسپولیس در آستانه برکناری

به نظر می‌رسد مدیریت رضا درویش در پرسپولیس روزهای آخر خود را سپری می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، با کنار گذاشتن مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن رضا درویش از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید؛ این در حالی است که از همان ابتدای فصل این شایعات مطرح بود اما حالا و پس از اتفاقاتی که در چند وقت اخیر رخ داده، بحث برکناری درویش از پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

جلسه دو روز پیش هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه منتهی به برکناری درویش نشد؛ اما نشان داد که پایه‌های مدیریت او در پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری لرزان شده و هر روز باید منتظر خبری در این خصوص بود. این شایعات وقتی جدی‌تر می‌شود که بدانیم حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چند روز قبل جلسه‌ای با حمید سجادی وزیر ورزش برگزار کرد. از طرف دیگر از شهریاری به عنوان گزینه جدی جانشینی درویش نام برده می‌شود و این مسائل باعث شده تا بیشتر از هر زمان دیگری بحث کنار گذاشتن درویش از پرسپولیس به گوش برسد.

در جدیدترین شایعات مطرح شده گفته می‌شود که رضا درویش تا چند روز آینده از مدیرعاملی پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد و حسین شهریاری به عنوان سرپرست جدید این باشگاه مشغول به کار می‌شود. شهریاری برای مدیرعاملی در پرسپولیس یک مشکل دارد و آن این است که او در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کند که این مسئله باعث خواهد شد که او نتواند در شرایط فعلی مدیرعامل پرسپولیس شود مگر اینکه موانع قانونی در این راه برداشته شود.

رضا درویش که از دی ماه سال گذشته به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس منصوب شده بود برخلاف مدیران قبلی این باشگاه در پنج سال اخیر نتوانست قهرمانی با پرسپولیس به دست بیاورد تا عملکرد مثبتی در این خصوص نداشته باشد، هر چند که در فصل نقل و انتقالات موفق شد بازیکنان مدنظر کادر فنی را به پرسپولیس بیاورد. در صورت جدایی درویش و سرپرستی شهریاری در پرسپولیس یا باید موانع قانونی برای مدیرعامل شدن رئیس فعلی هیات مدیره برداشته شود و یا اینکه تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید، امور در اختیار شهریاری باشد. از درون تیم پرسپولیس هم خبر می‌رسد که مربیان و بازیکنان در جریان فعل و انفعال‌های آینده قرار دارند. حالا باید دید که وزارت ورزش و جوانان تصمیم نهایی خود در این باره را چه زمانی اتخاذ خواهد کرد.