۰ نفر

ستاره محبوب استقلال از تیم ملی خط خورد

۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۷
کد خبر: 673063
ستاره محبوب استقلال از تیم ملی خط خورد

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نام مهدی قایدی را از لیست بازیکنان حاضر در مینی کمپ خط زد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش در لیست جدید بازیکنان داخلی تیم ملی نام ۵ استقلالی را قرار داده است. حسینی، مهدی‌پور، چشمی، محبی و جلالی، بازیکنان استقلال در مینی کمپ هستند که باید در تمرینات میانی تیم ملی زیر نظرکی‌روش حاضر شوند. این روند تا پیش از شروع جام جهانی ادامه خواهد داشت و استقلالی‌ها باید زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین کنند.

لیست جدید بازیکنان استقلال در تیم ملی در حالی اعلام شده که نامی از قایدی دیده نمی‌شود و این سؤال وجود دارد که چرا بازیکن ریزنقش آبی‌ها که دو هفته پیش در مجموعه پزشکی-ورزشی پک دیده شد و با دیگر بازیکنان تیم ملی به تمرین پرداخت چرا در مینی کمپ حضور ندارد؟ البته برخی بازیکنان دیگر نیز در لیست ابتدایی مینی کمپ حضور داشتند که در نهایت از سوی کی‌روش حذف شدند و هیچ بعید نیست نام قایدی هم جزو همین افراد بوده اما این رفت وآمدها هرگز به سود قایدی نیست و نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش با تردید بسیاری به این بازیکن نگاه می‌کند و به احتمال زیاد قایدی از لیست مسافران تیم ملی برای حضور در جام جهانی فوتبال حذف خواهد شد.

هیچ بعید نیست اگر مشکلی برای سردار آزمون به وجود بیاید و این بازیکن به تیم ملی فراخوانده نشود، از محمد محبی استفاده شود و کی‌روش حتی دراین شرایط نیز قایدی را با خود به جام جهانی فوتبال نبرد.