۰ نفر

اعلام مهره های اصلی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی

۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۷
کد خبر: 670967
اعلام مهره های اصلی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی

به نظر می رسد تیم ملی بعد از برگزاری دو بازی در اتریش ترکیب خود در فاز دفاعی را شناخته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرورزشی، بعید است کی روش در فاصله کم باقی مانده به جام جهانی، تغییراتی در خط دفاعی تیمش ایجاد کند و به نظر می رسد بازی ۲۰ آبان که با یکی از تیم های حوزه خلیج فارس خواهد بود تنها برای نهایی کردن مهره های تهاجمی تیم است.

کارلوس کی روش در خط دروازه به طور حتم از علیرضا بیرانوند در دروازه تیم ملی استفاده خواهد کرد. دو مدافع میانی محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده خواهند بود و در کناره ها هم صادق محرمی و احسان حاج صفی گزینه های بازی هستند و در جلوی خط دفاعی هم سعید عزت الهی بازی خواهد کرد.

در فاز تهاجمی ۵ بازیکن خواهیم داشت. دو هافبک میانی، دو هافبک کناری و یک مهاجم که هنوز کارلوس کی روش در خصوص این ۵ بازیکن به نظر نهایی نرسیده است.

با نظر کارلوس کی روش تیم ملی در دوحه با شیوه ۱-۴-۱-۴ بازی خواهد کرد.

در خط حمله از بین سردار آزمون و مهدی طارمی یکی به میدان خواهد آمد. در پست هافبک راست بازی علیرضا جهانبخش به نظر قطعی است. در جناح چپ مردانی چون محمد محبی، علی قلی زاده، مهدی ترابی و ... شانس بازی دارند.

به نظر می رسد دو هافبک میانی هم از بین سامان قدوس، احمد نورالهی، امید ابراهیمی، میلاد سرلک و... مشخص خواهد شد که به نظر می رسد این زوج را احمد نورالهی و سامان قدوس تشکیل خواهند داد.