۰ نفر

نجات معجزه آسای هم‌ تیمی از مرگ در زمین فوتبال + عکس

۵ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۶
کد خبر: 656323
نجات معجزه آسای هم‌ تیمی از مرگ در زمین فوتبال + عکس

اتفاقی ناگوار در یکی از دیدارهای مرحله انتخابی لیگ کنفرانس اروپا تکرار شد که با هوشمندی یکی از بازیکنان پایانی خوش داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، تیم کاوالا از جمهوری آذربایجان در دیدار انتحابی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف فهروار مجارستان رفته بود که نزدیک بود اتفاقی تلخ همه چیز را تحت الشعاع قرار ده. 
پس از برخورد و بازیکن با یکدیگر در جریان یک نبرد هوایی بر سر تصاحب توپ بود که ایلکین کیرتیموف به مشکل خورد. این برخورد بسیار شدید بود و این بازیکن پس از آن روی زمین افتاد. 

نجات از مرگ2
پس از چند لحظه به نظر می‌رسید که او قادر به نفس کشیدن نیست و به همین دلیل عاصف محمدوف، کاپیتان کاوالا، سریعا خودش را به او رساند و متوجه شد که هم تیمی‌اش بیهوش روی زمین است. 
او فورا سعی کرد مانع از برگشتن زبان در حلق او و قفل شدن دهانش شود و با عصبانیت از تیم پزشکی خواست که به کمکش بیایند. 

نجات از مرگ3
زمانی که تیم پزشکی رسید این بازیکن با قدرت فک هم تیمی‌اش را نگه داشته بود تا یاد و خاطره تلاشی که سیمون کیائر برای نجات جان کریستین اریکسن در رقابت‌های یورو 2020 در تابستان سال گذشته انجام داده بود را زنده کند. 

نجات از مرگ4
این بازیکن در نهایت با برانکارد از زمین بازی بیرون رفت و بلافاصله به یک بیمارستان منتقل شد. آزمایش‌های انجام شده نشان داد که خطر رفع شده و او از مشکل خاصی رنج نمی‌برد.
نجات از مرگ5